co-alignment principle

Bulgarian translation: п-п на комплексно разпределение/групиране/насочване

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:co-alignment principle
Bulgarian translation:п-п на комплексно разпределение/групиране/насочване
Entered by: denchev

16:55 Apr 19, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Marketing - Economics / ocenka na IT proekti
English term or phrase: co-alignment principle
This study was based upon the co-alignment principle, a theoretical underpinning of strategic management (Chandler, 1962; Thompson, 1967; Bourgeois, 1980; Venkatraman and Prescott, 1990; Venkatraman et al., 1993; Murthy, 1994; Olsen et al., 1998).

Razbiram termina, no ne znam kak e ekwiwalenta na bylgarski
denchev
п-п на комплексно разпределение/групиране/насочване
Explanation:
най-често на ресурси, но и много други
Selected response from:

atche84
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4п-п на комплексно разпределение/групиране/насочване
atche84
2ne znam tova pomaga li ti
Rosica Dimitrova


Discussion entries: 1





  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ne znam tova pomaga li ti


Explanation:
The concept of the co-alignment principle (ima i model) relates to the choice of competitive methods and their implementation.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 49 mins (2005-04-20 12:45:25 GMT)
--------------------------------------------------

Predi malko popitah edin priatel, koito zavyrshi marketing, za termina. Strategi4eski menidjmynt. No iz4akai oste malko. Kaza, 4e ste proveri dopylnitelno.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 55 mins (2005-04-20 12:51:13 GMT)
--------------------------------------------------

Eto kakvo mi kaza toi: Ivo Mirchev (02:49 PM) :
гледах в лекциите.....преведох си го там, обаче го нямам, а и не се сещам....но е доста интересно да има въобще подобен принцип....защото това както си пише е в основата на стратегическия мениджмънт, обаче по-скоро става дума за някакви принципи, скоито компанията се съобразява, а не конкретен принцип...ако обаче го преведат ще ми е интересно да ми кажеш отговора...т.е. самия принцип на БГ как се нарича

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 55 mins (2005-04-20 12:51:38 GMT)
--------------------------------------------------

в основата на стратегическия мениджмън са методите, които компанията избира в конкурентната борба и прилагането им...а не някакъв принцип.....така си мисля.....

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 57 mins (2005-04-20 12:53:00 GMT)
--------------------------------------------------

Moe predpolojenie, no izobsto nalu4kvam tuk \"strategia za borba s konkurenciata\"

Rosica Dimitrova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
п-п на комплексно разпределение/групиране/насочване


Explanation:
най-често на ресурси, но и много други

atche84
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8
Grading comment
thanks




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search