capital budgeting approach

Bulgarian translation: подход на бюджетиране на капитала

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:capital budgeting approach
Bulgarian translation:подход на бюджетиране на капитала
Entered by: denchev

16:13 Apr 10, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / ocenka na IT proekti
English term or phrase: capital budgeting approach
In all three firms, the process resembles a traditional capital budgeting approach described by Bacon (1992), is financially focused, and dominated by financial measures like NPV and payback.

Bylgarski termin?

Izvinqwajte za latinicata - problem s encoding-a
denchev
подход на бюджетиране на капитала
Explanation:
... разработен на базата на програмния подход на бюджетиране. ... Разходите за основни ремонти и за капитално строителство – успоредно с ...


Виж този доклад на Милен Велчев, може да те подсети :)

http://www.minfin.bg/docs/2001g - doklad po izpalnenieto na ...
Selected response from:

Stefan Balchev
Bulgaria
Grading comment
Blagodarja
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3подход на бюджетиране на капитала
Stefan Balchev
3основен подход
petya yakova
3основен подход
petya yakova
3основен подход
petya yakova
3метод на рентабилност на инвестициите
Ludwig Chekhovtsov


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
подход на бюджетиране на капитала


Explanation:
... разработен на базата на програмния подход на бюджетиране. ... Разходите за основни ремонти и за капитално строителство – успоредно с ...


Виж този доклад на Милен Велчев, може да те подсети :)

http://www.minfin.bg/docs/2001g - doklad po izpalnenieto na ...

Stefan Balchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Blagodarja

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: Lingvo 10: capital budgeting бюджетирование капиталовложений [капитальных вложений] ( составление планов капитальных вложений; базируется на анализе эффективности альтернативных проектов капиталовложений и отборе наиболее рентабельных )
3 hrs

agree  Milena Sahakian: подход при капиталовото бюджетиране
20 hrs

agree  Maya.P
4 days

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
метод на рентабилност на инвестициите


Explanation:
Или принцип на рентабилност на инвестициите:

Пловдив - Местни власти - Решения на общински съвет
... Поради това, все повече дейността по опазване на културното наследство се свързва със законите на пазара и с принципите на рентабилност на инвестициите. ...
www.plovdiv.bg/reshenia-1.html

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
основен подход


Explanation:
Дали не би могло да бъде основен подход на бюджетиране?

petya yakova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
основен подход


Explanation:
Дали не би могло да бъде основен подход на бюджетиране?

petya yakova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
основен подход


Explanation:
Дали не би могло да бъде основен подход на бюджетиране?

petya yakova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search