stepped up in voltage...

Bulgarian translation: с увеличено напрежение

07:15 Apr 25, 2005
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: stepped up in voltage...
This sent.:
These electrons are captured, stepped up in voltage by giant transformers, and transmitted into the power grid
ana
Bulgarian translation:с увеличено напрежение
Explanation:
to step up voltage - увеличавам напрежението
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
Aha, ne mi be6e jasno kak elektroni i naprezhenie.. anyway, thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6с увеличено напрежение
Natasha Stoyanova
4Това са уловени е
lostface


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
с увеличено напрежение


Explanation:
to step up voltage - увеличавам напрежението

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Aha, ne mi be6e jasno kak elektroni i naprezhenie.. anyway, thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elenka Ganeva
3 hrs

agree  Boyan Brezinsky: Или в изречението - "напрежението им се увеличава с гигантски трансформатори". Друг е въпросът, че напрежение на електрони няма смисъл.
4 hrs

agree  Akasia (X)
5 hrs

agree  Stefan Balchev: при повишаващ трансформатор
10 hrs

agree  pelagia: Absolutely positive - uvelicheno naprejenie
11 hrs

agree  invguy: Съгласен с bsb_2. Напрежението е характеристика на електроенергията, не на електроните. Явно source текстът не е съвсем коректен.
5 days

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Това са уловени е


Explanation:
Това са уловени електрони, чието напрежение е повишено чрез огромни трансформатори, предадени в електрическата мрежа.

lostface

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  invguy: Трансформаторите няма как да са "предадени в електрическата мрежа".
4 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search