glass retainer clip

Bulgarian translation: стъклодържач

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:glass retainer clip
Bulgarian translation:стъклодържач
Entered by: Kalinka Hristova

11:34 Apr 1, 2017
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: glass retainer clip
Малки "неща" които държат стъкла на вратички на шкафове.

https://www.google.bg/search?q=glass retainer clip&client=fi...
Grisha Raykov
Bulgaria
стъклодържач
Explanation:
Тези "нещица" на роден български език се наричат чисто и просто "стъклодържачи".
Selected response from:

Kalinka Hristova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1фиксатор за стъкло
Persiana Pastuhova
5стъклодържач
Kalinka Hristova
4държач
Christo Metschkaroff
3Клипс
Emilia Delibasheva
3клип за стъкло
Ekaterina Kroumova


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Клипс


Explanation:
Два клипса (на пружинен механизъм) за сенник на кола, за задържане на очила или други дребни предмети

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2017-04-01 11:55:02 GMT)
--------------------------------------------------

Горното е цитат от Google.

Emilia Delibasheva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
фиксатор за стъкло


Explanation:
http://seifove.com/?page_id=21&record_id=1072


    Reference: http://seifove.com/?page_id=21&record_id=1072
Persiana Pastuhova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ekaterina Kroumova
1 day 6 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
държач


Explanation:
"Малки "неща" които държат..." = държач... ;-) = закрепване, притискане, фиксиране....


--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 mins (2017-04-02 11:39:31 GMT)
--------------------------------------------------

Също и тук: http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=3&s=glass retainer &sc=28&...

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 27

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
клип за стъкло


Explanation:
Предложение. Обикновено такива хитри приспособления, които нямат масово разпространение, навлизат в българския с популярното си чуждестранно име. Не мисля, че имаме готово название.
Иначе "клип" се използва при очилата.

--------------------------------------------------
Note added at 1 jour8 heures (2017-04-02 19:57:53 GMT)
--------------------------------------------------

Може и добавка "за застопоряване" или нещо подобно.

Ekaterina Kroumova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
стъклодържач


Explanation:
Тези "нещица" на роден български език се наричат чисто и просто "стъклодържачи".

Kalinka Hristova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 15




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search