dense phase technology

Bulgarian translation: технология на уплътняване на подавания към ситото прах

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dense phase technology
Bulgarian translation:технология на уплътняване на подавания към ситото прах
Entered by: Trufev

10:45 Jul 31, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / ръководство за експлoатация на камера за прахово боядисване
English term or phrase: dense phase technology
Powder is continuously recycled with dense phase technology resulting in greater sieve efficiency.
Може ли и за това да ми помогнете?
Angelina Alexandrova
технология на уплътняване на подавания към ситото прах
Explanation:
Предполагам, че е това въз основа на този линк: http://www.macawber.com/technology_dense_phase.html
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2в твърда фаза
Boyan Brezinsky
1технология на уплътняване на подавания към ситото прах
Trufev


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
технология на уплътняване на подавания към ситото прах


Explanation:
Предполагам, че е това въз основа на този линк: http://www.macawber.com/technology_dense_phase.html

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 64
Notes to answerer
Asker: Снощи я гледах тази страница и ми даде представа за какво точно става въпрос.Чудех се дали на български може да се изрази по-кратко.


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
в твърда фаза


Explanation:
"Прахът непрекъснато се рециклира (или "непрекъснато циркулира") в твърда фаза, което повишава ефективността на ситото."
Просто предположение.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search