application header

Bulgarian translation: заглавие на молбата/заявлението

16:46 Mar 20, 2018
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / банково извлечение за паричен трансфер
English term or phrase: application header
BASIC HEADER ...

APPLICATION HEADER ;;;

USER HEADER ...
natasha stoyanova
Bulgaria
Bulgarian translation:заглавие на молбата/заявлението
Explanation:
заглавие/заглавен ред на молбата/заявлението
Selected response from:

Emilia Delibasheva
Grading comment
Благодаря за бързата и точна реакция и полезния линк!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5заглавна част на молба (заявление)
Angelina Galanska
4заглавие на молбата/заявлението
Emilia Delibasheva


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заглавие на молбата/заявлението


Explanation:
заглавие/заглавен ред на молбата/заявлението

Emilia Delibasheva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 35
Grading comment
Благодаря за бързата и точна реакция и полезния линк!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
заглавна част на молба (заявление)


Explanation:
http://aula.bg/ms-word-ms-office-kak-stava-oformianeto-na-za...

Angelina Galanska
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря много, Ангелина! Много полезен линк, но в този контекст не ми пасва много. Има 3 различни заглавия в документа, като информацията е кодирана, т.е. не ме навежда на нищо ... Ще изчакам още малко





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search