Single-end sizing

Bulgarian translation: едностранно (кантослепваща машина); едностарнно центроване

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Single-end sizing
Bulgarian translation:едностранно (кантослепваща машина); едностарнно центроване
Entered by: Christo Metschkaroff

20:14 Oct 28, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Forestry / Wood / Timber / Woodworking Technology
English term or phrase: Single-end sizing
Single-end sizing and edge banding machines
Mihail Mateev
Bulgaria
едностранно (кантослепваща машина)
Explanation:
;-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 hrs (2008-10-30 13:25:31 GMT)
--------------------------------------------------

Точното наименование е: едностранно центроване (на канта)
Selected response from:

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Кантиращи машини с едностранно обрязване (в практиката се ползва и окрайчване, също правилно)
Vesselina Nedyalkova
4едностранно/поединично оразмеряване
natasha stoyanova
3едностранно (кантослепваща машина)
Christo Metschkaroff


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
single-end sizing
едностранно/поединично оразмеряване


Explanation:
онагледено добре:
http://www.youtube.com/watch?v=Ydydkw9LWzU

http://www.google.bg/search?hl=en&q=едностранно оразмеряване...

http://trj.sagepub.com/cgi/content/abstract/77/9/686





natasha stoyanova
Bulgaria
Meets criteria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
single-end sizing
едностранно (кантослепваща машина)


Explanation:
;-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day17 hrs (2008-10-30 13:25:31 GMT)
--------------------------------------------------

Точното наименование е: едностранно центроване (на канта)

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Danke!

403 days   confidence: Answerer confidence 5/5
single-end sizing
Кантиращи машини с едностранно обрязване (в практиката се ползва и окрайчване, също правилно)


Explanation:
По-често се среща като 'single-end tenoning' вместо sizing.

--------------------------------------------------
Note added at 403 days (2009-12-05 20:31:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Грешка! Моля за извинение.
Машината първо обрязва, после кантира, така че се казва:
Едностранно обрязващи и кантиращи машини

Vesselina Nedyalkova
Bulgaria
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search