strand woven carbonized bamboo flooring

Bulgarian translation: ламинирано паркет от бамбукови нишки

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:strand woven carbonized bamboo flooring
Bulgarian translation:ламинирано паркет от бамбукови нишки

13:15 Jun 9, 2009
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2009-06-13 09:54:12 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Bulgarian translations [PRO]
Forestry / Wood / Timber
English term or phrase: strand woven carbonized bamboo flooring
Това е наименование на продукт от фактура, която трябва да отбележа че е издадена в Китай.
Ако някой има идея каква е точно тази бамбукова настилка да даде мнение или направо отговор.
Viviana_bg
Bulgaria
ламинирано подово покритие от бамбукови нишки
Explanation:
ламинирано = carbonized (все пак говорим за Китай)
Selected response from:

moskwich
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ламинирано подово покритие от бамбукови нишки
moskwich
3Постелка плажна, плетена от бамбук, усилена
Christo Metschkaroff
Summary of reference entries provided
Виж долу
Daniela Koleva

Discussion entries: 6





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Постелка плажна, плетена от бамбук, усилена


Explanation:
Постелка плажна, плетена от бамбук, усилена. А дали ще е постелка, черга (чердже), рогозка, за плаж или за дома - ;-). Сarbonized за повърхностно третиране на бамбук(ово изделие) - добър превод на китайците. Изделието може и да изтрае до следващия сезон....

--------------------------------------------------
Note added at 58 mins (2009-06-09 14:14:01 GMT)
--------------------------------------------------

Права сте, че не е постелка или нщ подобно! Подово покритие - да!

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Под настилка имах предвид, такива които се полагат на пода - като паркет. Мисля, че не това е смисъла, който ми е необходим за превода. Но все пак благодаря за отговора ви.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ламинирано подово покритие от бамбукови нишки


Explanation:
ламинирано = carbonized (все пак говорим за Китай)


moskwich
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.




Reference comments


19 hrs
Reference: Виж долу

Reference information:
Писах в Discussion, но някъде изчезна... Хм.. Както и да е..
За да не се повтарям, ако се появи, в резюме:
Ето какво намерих на английски за производството му:
5/8" x 3-3/4" Strand Carbonized Bamboo Flooring
Strand is our most eco-friendly flooring because it utilizes all harvested bamboo stock, by heating strips of bamboo and weaving them together under pressure. It's also our toughest & most durable flooring.
What is Strand Bamboo?
Strand Bamboo is extremely environmentally friendly because it utilizes 100% of the harvested bamboo stock. By heating long strips of bamboo and weaving them together under extreme pressure, it creates a floor much harder than traditional bamboo and a texture which resembles more of an exotic look.

Според мен може да се използва: "бамбуков паркет от усукани нишки с покритие".

Daniela Koleva
Netherlands
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Note to reference poster
Asker: Благодаря за пояснението! В крайна сметка реших да го оставя като ламиниран паркет от сплетени бамбукови нишки - комбинация от всички дадени до тук предложения и отговори. Струва ми се възможно най-изчерпателния отговор и близък до дадения термин.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search