Shared Game/Table Platform

Bulgarian translation: споделена платформа за игра/маса

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shared game/gable platform
Bulgarian translation:споделена платформа за игра/маса
Entered by: Ivan Klyunchev

09:27 Oct 1, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / Terms & Conditions
English term or phrase: Shared Game/Table Platform
Знаете ли дали има нещо прието, различно от буквалния превод?
Ето контекст: "the Company may require that you only have one account on the Shared Game/Table Platform."
and "tables and tournaments from other websites and brands operating on the same Shared Game/Table Platform"
Emilia Delibasheva
споделена платформа за игра/маса
Explanation:
game значи и дивеч в "буквален" превод по вашата "теория".

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-10-01 09:34:47 GMT)
--------------------------------------------------

Не признавам добилото гражданственост "буквален превод". Това всъщност е превод на речник. Другото е контекстуален превод IMHO.
Selected response from:

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Въпреки, че "групова игра" повече ми харесва "споделена" се съчетава по-добре с още няколко фрази от този вид.
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2споделена платформа за игра/маса
Ivan Klyunchev
3групова игра/ от типа игри на маса
Emilia Balke


Discussion entries: 5





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
shared game/table platform
споделена платформа за игра/маса


Explanation:
game значи и дивеч в "буквален" превод по вашата "теория".

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-10-01 09:34:47 GMT)
--------------------------------------------------

Не признавам добилото гражданственост "буквален превод". Това всъщност е превод на речник. Другото е контекстуален превод IMHO.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Въпреки, че "групова игра" повече ми харесва "споделена" се съчетава по-добре с още няколко фрази от този вид.
Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: Chapeau, г-н Клюнчев - както винаги перфекционист
5 hrs

agree  minahadji
23 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shared game/table platform
групова игра/ от типа игри на маса


Explanation:
Струва ми се, че буквалният превод звучи малко странно на български език.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days8 hrs (2007-10-03 17:33:10 GMT)
--------------------------------------------------

Да, съгласна съм с Вас. Преводът трябва да е "платформа за групови игри от типа игри на маса".

Emilia Balke
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: Според обясненията на питащата ми се струва обаче, че shared се отнася за platform (съдя по one account, other websites), а не за game, т. е. независимо от звученето предложението не отговаря на контекста. Игра на маса би трябвало да е table game.
16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search