accumulator

Bulgarian translation: суматор

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accumulator
Bulgarian translation:суматор
Entered by: Ivan Klyunchev

15:42 Jan 12, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / онлайн рулетка
English term or phrase: accumulator
Ето контекст: "The increasing amount on the Bonus Jackpot accumulators can be won when you play the Wheel Bonus game". или "In the upper left corner of the screen, there are three Bonus jackpot accumulators (red, orange and yellow), each displaying an award amount".
Emilia Delibasheva
суматор
Explanation:
Англ.-бълг. политехнически речник.
Selected response from:

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря.
Просто няма достатъчно място на екрана за предложението на Fidexim, а така все пак става ясно за какво става дума.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2поле за натрупване на прогресивен джакпот/за специална джакпот премия
Fidexim (X)
3натрупване
Willy Obretenov
3суматор
Ivan Klyunchev


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
суматор


Explanation:
Англ.-бълг. политехнически речник.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря.
Просто няма достатъчно място на екрана за предложението на Fidexim, а така все пак става ясно за какво става дума.

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
натрупване


Explanation:
Наште му викат натрупване на джакпота, но ако трябва да е буквално, суматор е по-добре.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
поле за натрупване на прогресивен джакпот/за специална джакпот премия


Explanation:
Всъщност няма единен термин на български, но във Вашия случай това са три полета на екрана, където според залозите се указва натрупаната специална премия (джакпот) при игра на свързан в мрежа игрален автомат.
Суматорът на колегата Клюнчев е съвсем друга игра ;)
Вижте връзките по-долу - може да са Ви от полза


    Reference: http://www.dkh.minfin.bg/images_content/1.pdf
    Reference: http://gamblercasino.bg/jackpot2-bg.htm
Fidexim (X)
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
Notes to answerer
Asker: На мен ми е ясно, че става дума за натрупване, но ми трябва една дума.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MiriamStefanova
19 hrs

agree  Mihail M Mateev: щом ви трябва една дума, пишете 'акумулатор' ;)
23 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search