suckout winner

Bulgarian translation: победител по абсолютна/идиотска случайност

09:38 Jul 9, 2010
English to Bulgarian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / Poker
English term or phrase: suckout winner
Major poker suckout winner (won showdown after going all in on the flop with 1% chance for winning).
zenithmaster
Bulgaria
Bulgarian translation:победител по абсолютна/идиотска случайност
Explanation:
Описаната в скоби ситуация е такава, при която съответният играч предприема абсолютно необмислен и неоправдан ход, с който по всички правила на вероятностите би трябвало да загуби, но тъй като покерът е (донякъде) игра на късмет, в случая човекът печели. Английският термин е до известна степен обиден, затова давам и варианта "по идиотска случайност".
Selected response from:

Yordan Yordanov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5победител по абсолютна/идиотска случайност
Yordan Yordanov
5 +1удря кьоравото / печели при много малък шанс за успех
Andrei Vrabtchev
4 +1измъкна победата под носа
natasha stoyanova
Summary of reference entries provided
Suckout = bad beat (?)
invguy
Покер термини
Christo Metschkaroff

  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
удря кьоравото / печели при много малък шанс за успех


Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2010-07-09 09:51:31 GMT)
--------------------------------------------------

човек, който удря кьоравото / печели при много малък шанс за успех

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Мерси! Много ми харесва "удря кьоравото".


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Dimitrov: Г-н Мечкаров го каза най-добре -- "калитко/калитковец", страшен късметлия.
9 hrs
  -> thanks!

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
победител по абсолютна/идиотска случайност


Explanation:
Описаната в скоби ситуация е такава, при която съответният играч предприема абсолютно необмислен и неоправдан ход, с който по всички правила на вероятностите би трябвало да загуби, но тъй като покерът е (донякъде) игра на късмет, в случая човекът печели. Английският термин е до известна степен обиден, затова давам и варианта "по идиотска случайност".

Yordan Yordanov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Мерси! "По идиотска случайност" звучи добре, тъй като "suckout winner" е определено обиден термин.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christo Metschkaroff: с Вашето описателно обяснение,академично и дипломатично изразено!На карти - на случайния (щастливия,на който му върви извънредно много и тн.)победител му казват "калитко;калитковец".Това може и да е регионален израз.Suckout winner е емоционален израз ІМО
1 hr
  -> Благодаря!

agree  Yavor Dimitrov
9 hrs
  -> Благодаря!

agree  atche84: извън региона на Х.М. употребяват също "върви му повече от акъла"
15 hrs
  -> Благодаря!

agree  petkovw
23 hrs
  -> Благодаря!

agree  Wordworthy
1 day 6 hrs
  -> Благодаря!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
измъкна победата под носа


Explanation:
http://www.google.bg/search?hl=bg&client=firefox-a&rls=org.m...

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
1 hr
  -> Благодаря




Reference comments


16 hrs
Reference: Suckout = bad beat (?)

Reference information:
Не знам точно как се превежда (не съм спец по покера), но май не е нещо от типа на "щастливото овчарче" или "върви му като на аджамия", а си е термин някакъв:

Bad beat
(Redirected from Suckout)

In poker, bad beat is a subjective term for a hand in which a player with what appear to be strong cards nevertheless loses. It most often occurs where one player bets the clearly stronger hand and their opponent makes a poor call that eventually "hits" and wins. There is no consensus among poker players as to what exactly constitutes a bad beat and often players will disagree about whether a particular hand was a bad beat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Suckout

Bad Beat: A bad beat is a loss in which the losing player had the better odds on the winning player earlier in the hand.
Suckout: It means someone hit a draw against you to win the hand.
http://www.pokerpartypeople.com/PokerGlossary.html

invguy
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Note to reference poster
Asker: Мерси за инфото!

Asker: Според мен "suckout" е най-крайната форма на "bad beat". Например, след раздаването на флопа (първите три общи карти) единият от играчите удря много силна ръка (да кажем фул хаус), влиза ол-ин (залага всичко) и противникът му плаща, въпреки че за да спечели трябва да улучи следващите две общи карти, вероятността за което е изключително малка. Следователно не всеки "bad beat" е "suckout", само най-малко вероятните.


2 days 50 mins
Reference: Покер термини

Reference information:
ІМНО - Bad Beat: губеща печеливша ръка; Suckout: печелещо теглене (напр. теглиш (раздават ти) карта, с която правиш печеливша комбинация (чифт или два чифта, кента, фул, каре и тн.), което донякъде обяснява що е туй нящо "Калитко; късметлия; на вървящия повече от акъла му; щастливо овчарче; и тн.) Разбира се, че трябва да се вземе пред вид и стилът на изразяване - кръчмарски, плажен, махленски, учебен, вестникарски и т.п. ;-)
От приложените препратки - доста от термините обаче са калки, което изисква четящият или ползуващият да е наясно с покера ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 2 days59 mins (2010-07-11 10:38:12 GMT)
--------------------------------------------------

Сък Аут - Победна ръка, създадена от късметлийска карта на ривъра.
Вж: http://tangrapoker.com/bg/index.php?page=glossary

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2010-07-11 11:47:33 GMT)
--------------------------------------------------

Последна препратка: "Портретът на моя двойник", Георги Марков (различни години на издаване - от 1966 насам). Приятно четене!

--------------------------------------------------
Note added at 2 days2 hrs (2010-07-11 12:17:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://chitanka.info/lib/text/8102


    Reference: http://www.pokerstars.com/bg/poker/terms/
    Reference: http://lessons.pokermasterbg.com/read/14/%D0%9F%D0%BE%D0%BA%...
Christo Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Note to reference poster
Asker: Мерси за инфото!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search