"I spy"

Bulgarian translation: \"Виждам, виждам\"

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:\"I spy\"
Bulgarian translation:\"Виждам, виждам\"
Entered by: Maria Dimitrova

12:43 Jul 1, 2013
English to Bulgarian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: "I spy"
Става дума за тази игра: http://en.wikipedia.org/wiki/I_spy

Едно време като бях дете с нашите наричахме тази игра "Вижда ми се, привижда ми се", обаче никъде в интернет не я намирам под това име.
Maria Dimitrova
Bulgaria
"Виждам, виждам"
Explanation:
Аз поне така я помня:

http://signal.bg/forum/viewtopic.php?f=118&t=35021&start=0

--------------------------------------------------
Note added at 6 минути (2013-07-01 12:49:55 GMT)
--------------------------------------------------

Примерни игри:
o „виждам-виждам” – тази игра стимулира наблюдателните способности на детето. Състои се в това вие да си набележите някакъв предмет в стаята и детето да познае кой е той, като ви попита какъв цвят е. След като детето набележи всички предмети в стаята със съответния цвят, трябва да ви зададе друг въпрос, например за формата му и така докато познае точно за кой предмет става въпрос.

http://www.deteto.info/print.aspx?id=654

--------------------------------------------------
Note added at 7 минути (2013-07-01 12:51:35 GMT)
--------------------------------------------------

"Или си играехме на една игра "Виждам, виждам с буквичката..." и почваш да изреждаш всичко наоколо с тази буква докато познаеш намисления предмет. Беше ми любимата игра, ама бях на 4 години."

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=267940.20

--------------------------------------------------
Note added at 18 минути (2013-07-01 13:02:39 GMT)
--------------------------------------------------

"Вижда ми се, привижда ми се" също звучи добре и в зависимост от контекста и възрастта на децата е подходящо название (ако се играе с по-малки деца, "виждам, виждам" се произнася по-лесно; също така е по-кратко, ако имате ограничение за броя на знаците).
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3"Виждам, виждам"
Ekaterina Kroumova
5Баба види
Atanaska Ivanova-Massart
4"Виждам нещо на... [начална буква]"
Dimitar Dimitrov


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
"i spy"
Баба види


Explanation:
Аз го знам като "Баба види" (от песничката "Баба види, види, нещо й се види, започва с буквичката..."

Atanaska Ivanova-Massart
Luxembourg
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
"i spy"
"Виждам, виждам"


Explanation:
Аз поне така я помня:

http://signal.bg/forum/viewtopic.php?f=118&t=35021&start=0

--------------------------------------------------
Note added at 6 минути (2013-07-01 12:49:55 GMT)
--------------------------------------------------

Примерни игри:
o „виждам-виждам” – тази игра стимулира наблюдателните способности на детето. Състои се в това вие да си набележите някакъв предмет в стаята и детето да познае кой е той, като ви попита какъв цвят е. След като детето набележи всички предмети в стаята със съответния цвят, трябва да ви зададе друг въпрос, например за формата му и така докато познае точно за кой предмет става въпрос.

http://www.deteto.info/print.aspx?id=654

--------------------------------------------------
Note added at 7 минути (2013-07-01 12:51:35 GMT)
--------------------------------------------------

"Или си играехме на една игра "Виждам, виждам с буквичката..." и почваш да изреждаш всичко наоколо с тази буква докато познаеш намисления предмет. Беше ми любимата игра, ама бях на 4 години."

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=267940.20

--------------------------------------------------
Note added at 18 минути (2013-07-01 13:02:39 GMT)
--------------------------------------------------

"Вижда ми се, привижда ми се" също звучи добре и в зависимост от контекста и възрастта на децата е подходящо название (ако се играе с по-малки деца, "виждам, виждам" се произнася по-лесно; също така е по-кратко, ако имате ограничение за броя на знаците).

Ekaterina Kroumova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Да, и на мен ми беше любима игра, но ние я наричахме "Вижда ми се, привижда ми се" :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Thompson
9 mins
  -> Благодаря!

agree  Petia Markova
4 hrs
  -> Благодаря!

agree  Nadia Borissova
6 hrs
  -> Благодаря, Наде!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"Виждам нещо на... [начална буква]"


Explanation:
Аз пък така я помня... :-)

Dimitar Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search