Drone

Bulgarian translation: дрон/безпилотник/безпилотен самолет

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Drone
Bulgarian translation:дрон/безпилотник/безпилотен самолет
Entered by: Vilina Svetoslavova

12:09 Jun 25, 2014
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Drone
They don't know about the drones.

Изречение от трейлър на видео игра. Drone е самолет с дистанционно уптавление, но как бихте го превели на кратко? да се оставили "дроун"?!

Много благодаря, отговорът ще ми трябва в следващите около 40 мин.
Vilina Svetoslavova
Bulgaria
дрон
Explanation:
http://bgonair.bg/bulgaria/2012-09-19/nashestvieto-na-dronit...

Използва се, често срещано е в Гугъл.

--------------------------------------------------
Note added at 14 minutes (2014-06-25 12:23:37 GMT)
--------------------------------------------------

Изпишете "дрон" и "игри" в Гугъл. По принцип видеоегрите масово са вдъхновени от технологиите, особено във военната сфера. Впрочем тийнейджърът в съседната стая потвърди :).
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
Благодаря! Ще запазя този превод за конкретния въпрос, въпреки че доста колеги не биха се съгласили. Ако някой специалист във видео игрите попадне на този превод и има друго мнение, нека съобщи.
Иначе за речника ще въведа и другите термини :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1безпилотен самолет
Dimar
4 +1безпилотник
Petar Tsanev
4дрон
Ekaterina Kroumova


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
drone
безпилотник


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2014-06-25 12:19:03 GMT)
--------------------------------------------------

Ами, не знам, не съм играл много игри на български. Но това е утвърденият превод и е доста кратък - само една дума

Petar Tsanev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Дали така се използва в игрите, среща ли ли сте го?

Asker: Благодаря за бързия отговор :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christo Metschkaroff: = БЛА... ;-) - ама тва е за сведущите.... ;-)
2 hrs
  -> thnx!

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drone
дрон


Explanation:
http://bgonair.bg/bulgaria/2012-09-19/nashestvieto-na-dronit...

Използва се, често срещано е в Гугъл.

--------------------------------------------------
Note added at 14 minutes (2014-06-25 12:23:37 GMT)
--------------------------------------------------

Изпишете "дрон" и "игри" в Гугъл. По принцип видеоегрите масово са вдъхновени от технологиите, особено във военната сфера. Впрочем тийнейджърът в съседната стая потвърди :).


Ekaterina Kroumova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря! Ще запазя този превод за конкретния въпрос, въпреки че доста колеги не биха се съгласили. Ако някой специалист във видео игрите попадне на този превод и има друго мнение, нека съобщи.
Иначе за речника ще въведа и другите термини :)
Notes to answerer
Asker: И аз това открих, но дали е прието в игрите?

Asker: Благодаря :) Така го оставих.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Christo Metschkaroff: За играчите на игрички - чужди думи. Да учат чужд език.... ;-)
2 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
drone
безпилотен самолет


Explanation:
Проверете в Гугъл, ще се убедите!

Безпилотник е руският термин. Пак можете да проверите в Гугъл.

А какво казва тийнейджърът в съседната стая? Бих изчакал да видя резултатите от изпита му по български език!

Dimar
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yordanka Petkova
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search