committee type environment

Bulgarian translation: умение да работи в колектив, управляван от комисия

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:committee type environment
Bulgarian translation:умение да работи в колектив, управляван от комисия
Entered by: Mariana Snyder

13:46 Jan 23, 2014
English to Bulgarian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: committee type environment
an ability to work cooperatively in a committee type environment
Galina Ivanova
умение да работи в колектив, управляван от комисия
Explanation:
Това е умение, което се изисква за всяка длъжност. В някои компании се възприема като по-ценно дори от опита. Обикновено съм го виждала изписано в началото на списъка с изисквания към кандидатите.
В учебна среда - когато учениците работят по даден проект в екип, също е едно от изискванията.
Selected response from:

Mariana Snyder
United States
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2обстановка, характерна за комисия/комисиите
Emilia Delibasheva
5умение да работи в колектив, управляван от комисия
Mariana Snyder
5(да умее да работи в) среда като комисия/комитет / (да умее да работи в екип)
Andrei Vrabtchev
4[умение да работи] в екип с другите членове на комисия
Pavel Tsvetkov
3(Умение за) работа в колективна среда
V_Irucheva


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
обстановка, характерна за комисия/комисиите


Explanation:
обстановка, характерна за комисия/комисиите

Emilia Delibasheva
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Klyunchev: (например: Умение да работи екипно в) + отговора.
9 hrs
  -> Да, точно така. Благодаря!

agree  Yavor Dimitrov: или "присъща за съвещателен орган екипна среда".
22 hrs
  -> Благодаря, Явор!

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(да умее да работи в) среда като комисия/комитет / (да умее да работи в екип)


Explanation:
-

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Умение за) работа в колективна среда


Explanation:
-

V_Irucheva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
умение да работи в колектив, управляван от комисия


Explanation:
Това е умение, което се изисква за всяка длъжност. В някои компании се възприема като по-ценно дори от опита. Обикновено съм го виждала изписано в началото на списъка с изисквания към кандидатите.
В учебна среда - когато учениците работят по даден проект в екип, също е едно от изискванията.

Mariana Snyder
United States
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[умение да работи] в екип с другите членове на комисия


Explanation:
По мое мнение следва да се избягва буквалният превод в този случй, тъй като ще се получи тромаво звучаща фраза на български. Четящият превода няма да го сравнява дума по дума с оригинала, а смисълът е този.

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search