Onboarding activity

Bulgarian translation: дейност по приобщаване

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Onboarding activity
Bulgarian translation:дейност по приобщаване
Entered by: Ekaterina Kroumova

08:02 Dec 7, 2015
English to Bulgarian translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: Onboarding activity
Onboarding activities may include a general introduction to the new team and orientation with the unit; a training plan; setting of performance goals and scheduling of follow-up meetings.
Yonka Bardarova
дейности по приобщаване
Explanation:
Или прием, или интегриране на нови членове в екипа.
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1дейности по приобщаване
Ekaterina Kroumova
4 +1организационна социализация
Kalinka Hristova
4интегриране при встъпване в длъжност
Angelina Galanska


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
onboarding activities
дейности по приобщаване


Explanation:
Или прием, или интегриране на нови членове в екипа.

Ekaterina Kroumova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Radkova
1 hr
  -> Благодаря, Елена!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
onboarding activity
организационна социализация


Explanation:
http://ppm.swu.bg/media/35286/petkova_p-mlm organizations.pd...
Организационна социализация на институциите
Организационната социализация е динамичен процес, чрез който значимите норми и ценности се предават към и интернализират от членовете на организацията (Chao, Wolf, Klein, Gardner 1994). Институциите в значението си на ценности, вярвания, норми и правила на обществото и организацията са интегрална част от процеса на организационна социализация. С други думи, съществено за успешната социализация в дадена организация е детерминирането на институциите, които играят ключова роля в този процес и тяхното възприемане.

http://dohodite.com/i-like-high-incomes/hr/onboarding
Онбордингът (Onboarding), известен също като организационна социализация, се отнася до механизъм, чрез който се цели новите служители да придобият необходимите знания, умения и поведение, за да станат ефективни членове на организацията. Тактиките, които се използват в този процес, включват официални срещи, лекции, видеоклипове, печатни материали, или компютърно-базирани насоки за въвеждане на новодошлите в тяхната нова работа и в организацията.

Kalinka Hristova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lina Nicolova: Ако съществува бг термин за дадено понятие, по-добре да се използва.
2 hrs
  -> Благодаря!

452 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
onboarding activity
интегриране при встъпване в длъжност


Explanation:
още един вариянт

Angelina Galanska
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search