umbrella policies

Bulgarian translation: Застрахователна полица “Чадър ”/застраховка за допълнително покритие след стандартните лимити

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:umbrella policies
Bulgarian translation:Застрахователна полица “Чадър ”/застраховка за допълнително покритие след стандартните лимити
Entered by: Alpha-Beta

08:39 Oct 27, 2010
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: umbrella policies
The insurance programs guarantee maximum quality according to international insurance standards at possible lowest costs and comprise umbrella policies for master coverage and local policies, where local circumstances require so.

Става въпрос за голяма мултинационална компания, която на корпоративно ниво прави застраховките на всичките си филиали.
Clara Petrova
Застрахователна полица “Чадър ”/застраховка с допълнително покритие след стандартните лимити
Explanation:
Вижте по-долу и “Чадър за превес на отговорности” -няма място да го включа

http://www.zenitins.com/viewpage.php?page_id=12

Застрахователна полица “Чадър” - Umbrella insurance policy или Umbrella liability insurance, е полица която осигурява допълнително покритие след стандартните лимити във всички видове “Застраховане на отговорности”.

Прилага се за отговорностите при автомобилното застраховане, отговорностите при удоволствените плавателни съдове – джетове, скутери и други, отговорностите при отдаване за ползване на домове и други.

Тя осигурява покритие след размера на минималния (недостатъчния) лимит до лимита на самата полица “Чадър”.

Тази полица още се нарича “Чадър за превес на отговорности” – Umbrella еxcess liability.

http://en.wikipedia.org/wiki/Umbrella_insurance
Selected response from:

Alpha-Beta
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2всеобхватни политики
Andrei Vrabtchev
4 +1Застрахователна полица “Чадър ”/застраховка с допълнително покритие след стандартните лимити
Alpha-Beta


Discussion entries: 2





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
всеобхватни политики


Explanation:
успех!

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lk_kovachev
8 mins
  -> thanks!

agree  Petar Tsanev
8 mins
  -> thank you!

neutral  Ivan Klyunchev: V.s.
13 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Застрахователна полица “Чадър ”/застраховка с допълнително покритие след стандартните лимити


Explanation:
Вижте по-долу и “Чадър за превес на отговорности” -няма място да го включа

http://www.zenitins.com/viewpage.php?page_id=12

Застрахователна полица “Чадър” - Umbrella insurance policy или Umbrella liability insurance, е полица която осигурява допълнително покритие след стандартните лимити във всички видове “Застраховане на отговорности”.

Прилага се за отговорностите при автомобилното застраховане, отговорностите при удоволствените плавателни съдове – джетове, скутери и други, отговорностите при отдаване за ползване на домове и други.

Тя осигурява покритие след размера на минималния (недостатъчния) лимит до лимита на самата полица “Чадър”.

Тази полица още се нарича “Чадър за превес на отговорности” – Umbrella еxcess liability.

http://en.wikipedia.org/wiki/Umbrella_insurance

Alpha-Beta
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Klyunchev: umbrella policy страх. зонтичный полис * , полис зонтичного страхования * (страховой полис, предоставляющий дополнительную страховую защиту сверх лимитов базового страхового полиса).
12 hrs
  -> Мерси




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search