Institution and Investigator contracts

Bulgarian translation: Договора с лечебното заведение и Договора с Главния изследовател

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Institution and Investigator contracts
Bulgarian translation:Договора с лечебното заведение и Договора с Главния изследовател
Entered by: Krasimira Kalcheva

21:17 Jun 11, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Institution and Investigator contracts
The company will be negotiating both Institution and Investigator contracts and its branch in Bulgaria will be signing the Institution contract while the Investigator contract will be signed by .......
Krasimira Kalcheva
United States
Договора с лечебното заведение и Договора с Главния изследовател
Explanation:
.
Selected response from:

Lyubka Stambolieva
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Договора с лечебното заведение и Договора с Главния изследовател
Lyubka Stambolieva
5договор с клиничното заведение и договор с ръководителя на научно-изследователския проект
Yordanka Petkova


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
institution and investigator contracts
Договора с лечебното заведение и Договора с Главния изследовател


Explanation:
.

Lyubka Stambolieva
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lussiana
4 hrs

1 day 16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
institution and investigator contracts
договор с клиничното заведение и договор с ръководителя на научно-изследователския проект


Explanation:
Компанията ще сключи договори с клиничното заведение и ръководителя на научно-изследователския проект.....

Договор с клиничното заведение или клиничната лаборатория или лекарския кабинет, зависи от контекста.

Що се отнася до investigator contracts: договори за научни изследвания, между...... и ръководителя на научно-изследователския проект/договор за научни изследвания/договор между .... и ръководителя. Срещала съм го като договор за клинични изпитвания(или между.... и главния/координиращия изследовател), зависещо от контекста.
Този вид договори се сключват с цел да се запазят финансовите аспекти на професията и да се изяснят отношенията между клиента и изследователя за да се запазят интересите на двете страни.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day16 hrs (2009-06-13 13:30:45 GMT)
--------------------------------------------------

www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/top_menu/...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day16 hrs (2009-06-13 13:35:09 GMT)
--------------------------------------------------

Съжалявам, линка не се отваря

--------------------------------------------------
Note added at 1 day16 hrs (2009-06-13 13:40:33 GMT)
--------------------------------------------------

Той е от сайта на министерството на образованието.


    Reference: http://www.minedu.government.bg/opencms/export/sites/mon/top...
Yordanka Petkova
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search