vehicle standard tank

Bulgarian translation: стандартни резервоари на превозни средства

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vehicle standard tank
Bulgarian translation:стандартни резервоари на превозни средства
Entered by: Ekaterina Kroumova

10:25 Jun 22, 2015
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs / закон
English term or phrase: vehicle standard tank
The carriage of fuels imported in vehicle standard tanks or reserve tanks does not constitute an export or an import within the meaning of sections 3(1)(4) or 3(1)(8), respectively.
Galina Ivanova
стандартни резервоари на превозни средства
Explanation:
Аз го разбирам, че количествата гориво, пренасяни в стандартните автомобилни резервоари и резервни съдове, са твърде малки и не се възприемат като внос или износ на горивни продукти.
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2стандартни резервоари на превозни средства
Ekaterina Kroumova
4фабрични резервоари на превозни средства
Georgi Kovachev


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
vehicle standard tanks
стандартни резервоари на превозни средства


Explanation:
Аз го разбирам, че количествата гориво, пренасяни в стандартните автомобилни резервоари и резервни съдове, са твърде малки и не се възприемат като внос или износ на горивни продукти.

Ekaterina Kroumova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgi Kovachev: Или пък „фабрични резервоари на превозни средства“, тъй като „стандартни“ може да се разбира и с определен обем за дадена категория возила, без непременно така да излизат от завода.
20 hrs
  -> Да, уместна забележка. Благодаря! защо не го пуснете като отделен отговор?

agree  Yordanka Stankova
21 hrs
  -> Благодаря!

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
фабрични резервоари на превозни средства


Explanation:
По принцип съм съгласен с отговора на Екатерина, но „стандартни“ може да се разбира и с определен обем за дадена категория возила, без непременно така да излизат от завода.

Georgi Kovachev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search