Find your spotlight in London!

Bulgarian translation: Открийте своето призвание в Лондон!

12:54 Aug 11, 2014
English to Bulgarian translations [PRO]
Science - Linguistics
English term or phrase: Find your spotlight in London!
Здравейте, може ли да ми предложите превод? Става въпрос за информационна брошура.
nataly_629 (X)
Spain
Bulgarian translation:Открийте своето призвание в Лондон!
Explanation:
Spotlight: centre, focal point, focus.
Фокус = център, средоточие, сърцевина, същина.

Открийте това, което е в същината ви; това, за което сте създадени.
Selected response from:

Vilina Svetoslavova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Кой е твоят университет в Лондон?
Georgi Kovachev
4Открийте своето призвание в Лондон!
Vilina Svetoslavova
4Ето върху какво трябва да фокусираш вниманието си в Лондон!
Dimitar Dimitrov
4Намерете / открийте пътеводната си звезда в Лондон!
Yavor Dimitrov


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
find your spotlight in london!
Намерете / открийте пътеводната си звезда в Лондон!


Explanation:
spotlight -- focus, center of attraction, polestar. :)

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
find your spotlight in london!
Ето върху какво трябва да фокусираш вниманието си в Лондон!


Explanation:
Може би малко по-малко поетично, но пък по-точно... :-(

Dimitar Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
find your spotlight in london!
Открийте своето призвание в Лондон!


Explanation:
Spotlight: centre, focal point, focus.
Фокус = център, средоточие, сърцевина, същина.

Открийте това, което е в същината ви; това, за което сте създадени.

Vilina Svetoslavova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
find your spotlight in london!
Кой е твоят университет в Лондон?


Explanation:
От една страна, целта на информационната брошура (за университет) е да предизвика интерес, а това се постига и с целенасочен въпрос. От друга страна, една от функциите на възклицателното изречение, използвана в случая, е да изрази силно желание. По мое скромно мнение, по-силно въздействие би имал въпросът. Не е задължително даден тип изречение да бъде предаден по същия начин и на целевия език, т.е. възклицателно изречение с възклицателно – важно е влиянието върху читателите, след като преводачът знае кои са те. Какво мислите? Вилина е предложила много добър вариант.

Georgi Kovachev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search