Time off Territory

Bulgarian translation: период на неактивност

16:33 Oct 13, 2013
English to Bulgarian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / Sales representatives work
English term or phrase: Time off Territory
Здравейте,
Може ли да ми помогнете с точния превод на български език на термина "Time off Territory".
Ето определението :
A time off territory is any block of time during normal business hours in which sales representatives are out of their territories.
Не зная точният термин на български, не намирам много примери в интернет с "време извън територията", а този термин се среща вече като съкращение (ТоТ) много често в текста, с който се занимавам.
Ще бъда благодарна за всички предложения.
Svetymil
Bulgarian translation:период на неактивност
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2013-10-13 17:32:34 GMT)
--------------------------------------------------

Предпочетох този превод, тъй като търговските представители нямат работно място и това е техният вариант на 'out of office' статуса на офис-работниците.
Selected response from:

belivi
United Kingdom
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3период на неактивност
belivi
4 +1време извън района/региона
ggaaggaa
5време извън работното място през нормалното работно време
Andrei Vrabtchev


Discussion entries: 1





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
time off territory
време извън работното място през нормалното работно време


Explanation:
вижте и това:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_spanish/medical:_pharma...

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 27
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
time off territory
период на неактивност


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2013-10-13 17:32:34 GMT)
--------------------------------------------------

Предпочетох този превод, тъй като търговските представители нямат работно място и това е техният вариант на 'out of office' статуса на офис-работниците.

belivi
United Kingdom
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  4leavedClover
1 hr
  -> Благодаря!

agree  Yavor Dimitrov
1 hr
  -> благодаря!

agree  Vassil Lenchev
20 hrs
  -> thanks!

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
time off territory
време извън района/региона


Explanation:
Всеки представител има регион, в който обикаля дадените обекти. Ако има работа до други места извън обектите (например складове, централен офис и др.), той всъщност е на работа, но не изпълнява преките си задължения. Предполагам това е смисълът.

ggaaggaa
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petia Markova
17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search