Inverted V

Bulgarian translation: V-образна направляваща; направляваща с триъгълно сечение

19:33 Feb 1, 2011
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / machinery and equipment
English term or phrase: Inverted V
Inverted V Installation

Slide Adjusting Bars through Inverted V as shown in Figure 17 and attach with 5/16” hardware. Set Inverted V inside unit with shorter Adjusting Bar at front.
Krasimira Kalcheva
United States
Bulgarian translation:V-образна направляваща; направляваща с триъгълно сечение
Explanation:
В техническия речник "Полиглот" е "V-образна направляваща; направляваща с триъгълно сечение".
Selected response from:

Vladka Kocheshkova
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2двускатен профил
lk_kovachev
4 +3V-образна направляваща; направляваща с триъгълно сечение
Vladka Kocheshkova
5обърнато V
4leavedClover


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
inverted v
обърнато V


Explanation:
/\ - така изглежда обърнато V

4leavedClover
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 40

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
inverted v
V-образна направляваща; направляваща с триъгълно сечение


Explanation:
В техническия речник "Полиглот" е "V-образна направляваща; направляваща с триъгълно сечение".



    Reference: http://www.kakvo.org/translate_word/inverted-v
Vladka Kocheshkova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fidexim (X): не смея да се аргументирам, известно защо
15 mins

agree  petkovw
15 hrs

agree  Andrei Vrabtchev
7 days

1 day 33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
inverted v
двускатен профил


Explanation:
Предназначен е да намалява натоварването върху задвижването на конвейера (като ограничава количеството материал, който постъпва - чрез регулиране височината на закрепване) и да предпази от засводяване, когато се разпръскват прахообразни материали. Начинът на закрепване позволява клатене (swinging inverted “V”).

--------------------------------------------------
Note added at 1 day44 mins (2011-02-02 20:17:54 GMT)
--------------------------------------------------

Не излязоха референциите. Ето ги:
http://www.highwayequipment.com/Portals/1/Brochures/JD Broch...

http://www.google.bg/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBoQFjAA&...


    Reference: http://www.google.bg/url?sa=t&source=web&cd=6&ved=0CEsQFjAF&...
lk_kovachev
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: "Двускатен профил" е добре намерено – макар че не е "стандартен" термин, от картинката на стр 4 в първия линк се вижда, че е точно това.
7 hrs
  -> Благодаря.

agree  Andrei Vrabtchev
6 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search