cover pins

Bulgarian translation: ос на капака

20:47 Feb 1, 2011
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / machinery and equipment
English term or phrase: cover pins
Place Cover on Multiplier sills as shown in Figure 24 and insert Hair pins through cover pins. (За съжаление аз нямам самите схеми, за да мога да го покажа)
Krasimira Kalcheva
United States
Bulgarian translation:ос на капака
Explanation:
Много често се фиксират с шплент от едната страна и имат стъпало от другата. В Мултитран го дават като осна капака на кутията (но за оръжия).
Selected response from:

lk_kovachev
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2ос на капака
lk_kovachev
3 +1шпилки
Fidexim (X)


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
шпилки


Explanation:
Разбира се, това е тема за разговор, но на мен ми е забранено от модератора. Шпилките може да имат отвор за вкарване на шплент, ама знае ли човек? Впрочем знае, стига да се занимава с каквото му е работа.

Fidexim (X)
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: И на мен ми изглежда да е това – шпилки на капака: върху които се нанизва капакът и после през отворите в горните им краища се поставят т.нар. "фиби" (пружинни шплентове = hairpin cotter pins, R-clips) .
1 day 6 hrs
  -> благодаря, колега ;)

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ос на капака


Explanation:
Много често се фиксират с шплент от едната страна и имат стъпало от другата. В Мултитран го дават като осна капака на кутията (но за оръжия).

lk_kovachev
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
10 hrs
  -> Благодаря.

agree  petkovw
13 hrs
  -> Благодаря.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search