carbon savings-session

Bulgarian translation: спестена емисия на въглероден диоксид по време на сесията

09:33 Mar 3, 2010
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia / Projectors
English term or phrase: carbon savings-session
Отново се отнася за проектор/проекционен апарат.
Stoyan Stoyanov
Bulgaria
Bulgarian translation:спестена емисия на въглероден диоксид по време на сесията
Explanation:
В редица проектори на NEC (напр. NP215, NP210, NP115, NP110 и др.) има режим ECO MODE. При изключването се дават съобщения [TOTAL CARBON SAVINGS] и [CARBON SAVINGS-SESSION]. Първото дава информацията за общата икономия на емисии на въглероден диоксид от закупуването му до момента, а второто - за времето на последната работна сесия при използването на този режим.
Selected response from:

lk_kovachev
Grading comment
Благодаря, колеги!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2спестена емисия на въглероден диоксид по време на сесията
lk_kovachev
5 -1въглерод-спестяваща работа(сесия) / спестяване на въглерод
4leavedClover


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
въглерод-спестяваща работа(сесия) / спестяване на въглерод


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2010-03-03 09:46:30 GMT)
--------------------------------------------------

session - тех. сеанс (на връзка, за обмен на данни и пр. - и в електрониката). http://www.eurodict.koralsoft.com/bulgarian_properties.html

4leavedClover
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrei Vrabtchev: работа (сесия)?? става въпрос за "емисия"!
4 days

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
спестена емисия на въглероден диоксид по време на сесията


Explanation:
В редица проектори на NEC (напр. NP215, NP210, NP115, NP110 и др.) има режим ECO MODE. При изключването се дават съобщения [TOTAL CARBON SAVINGS] и [CARBON SAVINGS-SESSION]. Първото дава информацията за общата икономия на емисии на въглероден диоксид от закупуването му до момента, а второто - за времето на последната работна сесия при използването на този режим.


    Reference: http://www.nec-display-solutions.pl/ftp/10/210/%5B3794%5D_NP...
    Reference: http://www.support.nec-display.com/dl_service/data/manual/en...
lk_kovachev
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Благодаря, колеги!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Popov
8 hrs
  -> Благодаря.

agree  Andrei Vrabtchev
8 hrs
  -> Благодаря.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search