Log vs. Diary

Bulgarian translation: Календар на взетите медикаменти vs. Медицински дневник

17:39 Mar 25, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / clinical study
English term or phrase: Log vs. Diary
Medications Log / Version 1.0 FINAL Diary /
Version 1.0 DRAFT Diary
Krasimira Kalcheva
United States
Bulgarian translation:Календар на взетите медикаменти vs. Медицински дневник
Explanation:
Подозирам че Medications Log е част от софтуера Medical Diary. Medical Diary е програма, която позволява да се записват стари заболявания, наранявания и т.н. Мисля че Log е част от този софтуер която е нещо като календар на взетите медикаменти. Идеи?
Selected response from:

Angelina Penkova
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Календар на взетите медикаменти vs. Медицински дневник
Angelina Penkova
4регистър
Lussiana
4журнал - дневник
natasha stoyanova
4предписан отчет по дати и часове - медицински дневник
Emilia Balke


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
log vs. diary
Календар на взетите медикаменти vs. Медицински дневник


Explanation:
Подозирам че Medications Log е част от софтуера Medical Diary. Medical Diary е програма, която позволява да се записват стари заболявания, наранявания и т.н. Мисля че Log е част от този софтуер която е нещо като календар на взетите медикаменти. Идеи?

Angelina Penkova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Velin Radenkov
13 hrs

agree  Andrei Vrabtchev
17 hrs

agree  stefanov_a
1 day 10 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
log vs. diary
журнал - дневник


Explanation:
MedicalStandardsBGЛабораторен журнал. Журнал за осигурени лица. Журнал за платена медицинска услуга. Журнал за санитарно-паразитологични изследвания. Бързо известие ...
www.med-stand.government.bg/IndexVuprPZ

санитарен журнал и т.н.


natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 48
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.


1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
log vs. diary
предписан отчет по дати и часове - медицински дневник


Explanation:
Отчетът който се прави по време на изпитванията е не само на приеманите лекарства, а също и на други неща, например наблюдавани симптоми като температура, брой и вид изпражнения, и др.

Emilia Balke
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.


1 day 13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
log vs. diary
регистър


Explanation:
Ето какво представлява medications log: office.microsoft.com/en-us/templates/TC010684571033.aspx?CategoryID=CT101440991033 -


Example sentence(s):
  • регистър на медикаментите, използвани при лечението
Lussiana
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search