Finger Oscillation Test

Bulgarian translation: тремор

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Finger Oscillation
Bulgarian translation:тремор
Entered by: Mihail M Mateev

20:47 Apr 21, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Finger Oscillation Test
Finger Oscillation Test of the Halstead Reitan Neuropsychological Battery
---
kak tochno se prewejda na Bg?
Molq otgowarqjte na latinica, zashtoto tazi wecher sqkash ima powsemestni smushteniq s kodirowkite!

---Towa e i posledniq mi wypros za tazi wecher!
Blagodarq na wsichki, koito se wklyuchiha s predlojeniq za prewod na terminite!
Mihail M Mateev
Bulgaria
tremor!
Explanation:
oscillating movements - klateshti dvijenia
Selected response from:

pelagia
Bulgaria
Grading comment
благодаря! / blagodarq!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tremor!
pelagia
3below
Antonina Zaitseva


Discussion entries: 3





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
finger oscillation test
tremor!


Explanation:
oscillating movements - klateshti dvijenia

pelagia
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
благодаря! / blagodarq!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
finger oscillation test
below


Explanation:
Аз вчера дезертирах от сайта заради проблемите и бъговете и днес си дописвам отговорите.

Намерих следното:

Този тест си има две имена

Finger Tapping Test (FTT)
Also called Finger Oscillation Test (FOT)

Subjects are given multiple 10-second trials on a manual tapping device using the index finger of the dominant and non-dominant hand. The test is a measure of motor speed and manual dexerity.

http://web.lemoyne.edu/~hevern/psy448/448documents/hrntb.htm...

Първоначално е бил наречен Finger Oscillation Test. Сега като че ли е по-известен като Finger Tapping Test.

В англо-руския психиатричен речник http://www.psyobsor.org/cgi-bin/gloss/search.pl?qs=tapping t...

го превеждат като "Пальцевой теппинг-тест". Може да се окаже, че и в българската психиатрия е възприет термина "теппинг-тест", но няма как да го проверя. Бих предложила "тест за скорост на пръстите", защото се проверява точно това - tapping speed, а тази скорост може да намалее не само поради наличието тремор, а и под влиянето на други фактори, някои от които психични.

Antonina Zaitseva
Ireland
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search