Catapult Bucky Cabinet

Bulgarian translation: Буки-маса

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:catapult Bucky cabinet
Bulgarian translation:Буки-маса
Entered by: klyunchev

09:05 Jul 30, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments / X-Ray apparatus
English term or phrase: Catapult Bucky Cabinet
Grid the Catapult Bucky Cabinet
The following grids can be used in the catapult Bucky cabinet of the XXX systems.
Pb 17/70, F0 115 (working range 115 cm ±10 cm)
Milena Dieva (Atanasova)
Буки-маса
Explanation:
http://209.85.135.104/search?q=cache:lx25_gEDskQJ:law.dir.bg...

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2007-07-30 09:39:54 GMT)
--------------------------------------------------

Буки-маса, специален уред за черепни снимки или вертикален статив със стационарна или движеща се противодифузионна решетка: http://209.85.135.104/search?q=cache:PYV2bFpsFbIJ:www.mh.gov...

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2007-07-30 09:40:51 GMT)
--------------------------------------------------

Предполагам, че "движеща се противодифузионна решетка" е catapult Bucky grid.
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Буки-маса
klyunchev
3Шкаф на изхвърлящата се решетка на Буки
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
catapult bucky cabinet
Буки-маса


Explanation:
http://209.85.135.104/search?q=cache:lx25_gEDskQJ:law.dir.bg...

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2007-07-30 09:39:54 GMT)
--------------------------------------------------

Буки-маса, специален уред за черепни снимки или вертикален статив със стационарна или движеща се противодифузионна решетка: http://209.85.135.104/search?q=cache:PYV2bFpsFbIJ:www.mh.gov...

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2007-07-30 09:40:51 GMT)
--------------------------------------------------

Предполагам, че "движеща се противодифузионна решетка" е catapult Bucky grid.

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Благодаря.
Notes to answerer
Asker: Благодаря много.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  minahadji
8 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
catapult bucky cabinet
Шкаф на изхвърлящата се решетка на Буки


Explanation:
Според Лингво 11

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2007-07-30 09:41:10 GMT)
--------------------------------------------------

В случая шкаф е синоним на корпус, т.е. пространството, в което е монтиран самият капапултиращ механизъм.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 140
Notes to answerer
Asker: Благодаря. И аз намерих тази справка, но словосъчетанията не са точно същите. "Grid the CBC" а не "Cataput Bucku Grid". А "cabinet" не е ли по-скоро корпус, отколкото шкаф?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: В Лингво 11 НЯМА Catapult Bucky Cabinet.
34 mins
  -> Да, но има Catapult Bucky.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search