15 psig, 584.2 mm Hg

Bulgarian translation: вж. долу

07:38 Oct 13, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical: Instruments / measurements
English term or phrase: 15 psig, 584.2 mm Hg
imperial measurements should be converted into metric measurements
Svetla Chorbadzhieva
Bulgaria
Bulgarian translation:вж. долу
Explanation:
Мерки за налягане, обикновено се оставят без превод.
psig = фунта на кв. инч, mm hg = милиметри живачен стълб

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-10-13 08:05:42 GMT)
--------------------------------------------------

Мерките по за налягане в система SI са kPa (килопаскали).
За конвертирането потърсете съответния справочник (в случай, че изрично се изисква от възложителя на превода).


--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-10-13 08:23:06 GMT)
--------------------------------------------------

Уточнение: Въпросът Ви не е глупав, но Ви уверявам че килопаскалите са метрични единици, защото цялата международна стандартизационна система SI, която се възприе от България още през 70-те години на миналия век, е метрична.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1вж. долу
Trufev
3 +115 funtow na inch kwadratowy, 548,2 mm rteci
CalBoy


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
15 psig, 584.2 mm hg
15 funtow na inch kwadratowy, 548,2 mm rteci


Explanation:
chyba tak

CalBoy
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: Panie Dziejku, to Eng > Bul jednak. Czy na Eng > Pol jest takie same pytanko? Bo to z testu
1 day 13 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
15 psig, 584.2 mm hg
вж. долу


Explanation:
Мерки за налягане, обикновено се оставят без превод.
psig = фунта на кв. инч, mm hg = милиметри живачен стълб

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-10-13 08:05:42 GMT)
--------------------------------------------------

Мерките по за налягане в система SI са kPa (килопаскали).
За конвертирането потърсете съответния справочник (в случай, че изрично се изисква от възложителя на превода).


--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2008-10-13 08:23:06 GMT)
--------------------------------------------------

Уточнение: Въпросът Ви не е глупав, но Ви уверявам че килопаскалите са метрични единици, защото цялата международна стандартизационна система SI, която се възприе от България още през 70-те години на миналия век, е метрична.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 140
Notes to answerer
Asker: towa metric measurements li sa? i kak da se konwentirat w takiwa?- psig ne e, no mm hg?

Asker: извинявайте, сигурно въпроса ми е глупав, но аз намерих конвертор, в който за налягане има поне 10 мерни единици, освен (килопаскали). Изискването е, да се конвертират "imperial measurements into metric measurements" кои точно са metric? - кг/см2? В самия текст налягането е веднъж в pisg, друг път в mm Hg. Не разбирам, коя е мерната еденица в, която трябва да се конвертират.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Dieva
16 mins
  -> Благодаря




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search