carbon snap

Bulgarian translation: въглероден фиксатор

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carbon snap
Bulgarian translation:въглероден фиксатор
Entered by: Yavor Dimitrov

06:51 Apr 8, 2011
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / ECG Electrodes
English term or phrase: carbon snap
От списък с електроди за ЕКГ:

"SilverTRACE ECG Electrodes, First Carbon P28MOC, foam rectangle, wet gel, carbon snap, 30/pouch, 300/box".

Благодаря предварително!
Yavor Dimitrov
Bulgaria
въглероден фиксатор/захващане
Explanation:
http://www.tradevv.com/chinasuppliers/ecgelectrode_p_26368/c...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2011-04-08 12:50:15 GMT)
--------------------------------------------------

Мисля, че черното в центъра е търсеното.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2011-04-12 15:10:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Сетих се, че понякога се казва и въгленов, но най-вече за електрод. А тук имаме част от него.
Selected response from:

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря за помощта!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1въглероден фиксатор/захващане
Ivan Klyunchev
3карбонов клип
Lada Petkova


  

Answers


23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
карбонов клип


Explanation:
Ето страници на български фирми, които търгуват с подобни медицински консумативи.


    Reference: http://www.ilan.bg/e-store/365/15034
    Reference: http://www.sofinformproduct.com/catalog/index.php?main_page=...
Lada Petkova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря за предложения вариант за превод!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: Не намирам в линковете карбонов клип. В гугъл излиза за въдици. Клипът обикновено захваща нещо. Освен това мисля, че думата е клипс. Карбон е геологична епоха. Карбонов не значи въглероден. Това напомня за Силиконова долина, която всъщност е Силициева.
2 days 9 hrs
  -> Така е. Българските вносители не описват тази част от електродите. Явно се внасят само такива с метален "фиксатор/захващане". Предлагам "клип" като синоним на "фиксатор", а "карбонови" части имат не само риболовните такъми.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
въглероден фиксатор/захващане


Explanation:
http://www.tradevv.com/chinasuppliers/ecgelectrode_p_26368/c...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2011-04-08 12:50:15 GMT)
--------------------------------------------------

Мисля, че черното в центъра е търсеното.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2011-04-12 15:10:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Сетих се, че понякога се казва и въгленов, но най-вече за електрод. А тук имаме част от него.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Благодаря за помощта!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christo Metschkaroff: Май че им казват също: електродна възглавничка, ~ лепка... (Електроден = за ЕКГ)
2 days 22 hrs
  -> Благодаря!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search