reconstitution solution

Bulgarian translation: възстановителен разтвор

07:06 Apr 20, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: reconstitution solution
pharmaceutical protocol
Mariana
Bulgarian translation:възстановителен разтвор
Explanation:
аз това намерих, обаче е необходим повече контекст, дали става въпрос за разтвор или за някакъв вид решение... Имаше и регенерационен разтвор, но не ми звучи някак.
Selected response from:

Rosica Dimitrova
Bulgaria
Grading comment
Inject 10.0 mL of the supplied reconstitution solution for ... into the vial containing 50 mg ...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rehidracionen raztvor
Rosica Dimitrova
3 -1възстановителен разтвор
Rosica Dimitrova
1http://shop.hach-lange.com/shop/action_q/product%3Bproduct_details/order_number/LCX047/nav_left/labo
TransGlobe


Discussion entries: 3





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
възстановителен разтвор


Explanation:
аз това намерих, обаче е необходим повече контекст, дали става въпрос за разтвор или за някакъв вид решение... Имаше и регенерационен разтвор, но не ми звучи някак.


    Reference: http://www.otvaszavas.bg/Svoboden_dostap/Nt_informacia/nti/n...
Rosica Dimitrova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Inject 10.0 mL of the supplied reconstitution solution for ... into the vial containing 50 mg ...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Natasha Stoyanova: Колега, какво общо има дадения от Вас линк за справка с медицината?
50 mins
  -> tam se poiaviava vyzstanovitelen raztvor, kontekstyt beshe daden po-kysno. Vijte po-dolu, namerih to4nia termin, no vyprosyt ve4e beshe zatvoren.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rehidracionen raztvor


Explanation:
Govorih s brat mi, lekar e, spored nego tova e terminyt. Rehidracionen raztvor. Syjaliavam, 4e ne moga da dobavia kym otgovora si, zatova otgovariam otnovo.

Rosica Dimitrova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Natasha Stoyanova: В продължение на предишната ми забележка: смисълът на линковете и др. източници при даване на отговор е за да подкрепят истинността на предположението, а не да цитират къде в мрежата сте намерили подобен термин, при това не свързан с темата.
30 mins
  -> понеже пишеше само pharmaceutical protocol, ne mojeshe da znam dali ima ili niama vryzka bez pove4e kontekst.Ostavih na zadavastia vyprosa da reshi.Ocenih otgovora si s 3, a ne s 5! Prodyljih da tyrsia i kakto vijdate namerih drug otgovor.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
http://shop.hach-lange.com/shop/action_q/product%3Bproduct_details/order_number/LCX047/nav_left/labo


Explanation:
http://shop.hach-lange.com/shop/action_q/product;product_det...

сами решете какво е...


    Reference: http://shop.hach-lange.com/shop/action_q/product%3Bproduct_d...
TransGlobe
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search