shed HER2/ECD on PK

Bulgarian translation: ... на отделения ECD домен на HER2 върху фармакокинетиката на ...

12:58 Oct 3, 2013
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Изпитване на лекарство против рак на гърдата
English term or phrase: shed HER2/ECD on PK
"In addition, during Part 1 of the study, blood samples will be collected in all patients to assess the impact of soluble shed HER2/ECD on PK and efficacy at pre-dose on Cycles 1, 3, 5, 7, and end of treatment (EOT)."

HER – рецептор на човешкия епидермален растежен фактор
PK - pharmacokinetics

ECD - извънклетъчен домейн
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:... на отделения ECD домен на HER2 върху фармакокинетиката на ...
Explanation:
... кръвни проби се събират от всички пациенти за оценка на въздействието на разтворимия отделен ECD на HER2 върху РК и ефективността на ...

ECD - извънклетъчен (екстрацелуларен) домен;
РК - фармакокинетика;
shed antigen - отделен, освободен антиген от клетките в хранителната среда на клетъчна култура.
Selected response from:

Dimar
Bulgaria
Grading comment
Много благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1... на отделения ECD домен на HER2 върху фармакокинетиката на ...
Dimar
4протеолитично разцепване
belivi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shed her2/ecd on pk
протеолитично разцепване


Explanation:
<HER2 proteolytic cleavage (HER2 shedding) generates soluble truncated HER2 molecules that include only the extracellular domain and the concentration of which can be measured in the serum fraction of blood.> Това намерих, надявам се да е полезно.

belivi
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Bulgarian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
shed her2/ecd on pk
... на отделения ECD домен на HER2 върху фармакокинетиката на ...


Explanation:
... кръвни проби се събират от всички пациенти за оценка на въздействието на разтворимия отделен ECD на HER2 върху РК и ефективността на ...

ECD - извънклетъчен (екстрацелуларен) домен;
РК - фармакокинетика;
shed antigen - отделен, освободен антиген от клетките в хранителната среда на клетъчна култура.

Dimar
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Много благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
4 days
  -> Благодаря!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search