Lock rod

Bulgarian translation: заключващ лост /ключалка

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Lock rod
Bulgarian translation:заключващ лост /ключалка
Entered by: Stefan Balchev

05:58 Apr 20, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense
English term or phrase: Lock rod
Пак част от оръжие.
Empty Whiskey Glass
заключващ лост /ключалка
Explanation:
Both stocks have the band springs, rod locks, lock washers and nose caps.

Които има ловна пушка, може да се сети веднага - ключалката с която се сваля/поставя ложата/полуложата под цевта. Може да има форма на продълговата пластина или цилиндрично лостче,,,
Selected response from:

Stefan Balchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1заключващ лост /ключалка
Stefan Balchev
4предпазител
ggaaggaa
3блокиращ механизъм, фиксатор
Rosica Dimitrova
3застопоряващ прът/щанга
klyunchev


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lock rod
застопоряващ прът/щанга


Explanation:
:-)

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 5

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lock rod
блокиращ механизъм, фиксатор


Explanation:
Проверих в страницата на ЕС, http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller, за lock rod, после използвах babylon translator с намерените варианти, воен. може да значи "възпрепятстване преминаването по дадена линия", но тук мисля, че става въпрос за блокиращ механизъм

Rosica Dimitrova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lock rod
заключващ лост /ключалка


Explanation:
Both stocks have the band springs, rod locks, lock washers and nose caps.

Които има ловна пушка, може да се сети веднага - ключалката с която се сваля/поставя ложата/полуложата под цевта. Може да има форма на продълговата пластина или цилиндрично лостче,,,


    Reference: http://www.trapdoorcollector.com/TrapdoorStocks.html
Stefan Balchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
13 hrs

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lock rod
предпазител


Explanation:
Най-добре ми звучи:))

ggaaggaa
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search