MP3 player

Bulgarian translation: mp3 плеър

20:16 Apr 21, 2005
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Music
English term or phrase: MP3 player
MP3 плейър?
TransGlobe
Bulgaria
Bulgarian translation:mp3 плеър
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-04-21 20:23:23 GMT)
--------------------------------------------------

Музикално сако представи германската компания \"Инфинеон\" съвместно със стилиста Рознер. Дрешката е ушита от висококачествен италиански памучен плат и включва MP3 плеър и мобифон, свързан със система Bluetooth.

http://www.standartnews.com/archive/2005/03/14/future/

Mobiblue DAH-220: авто касетофон -> mp3 плеър!
Не, това не е касета за свързване на външно музикално устройство...

http://www.hicomm.bg/index.php?content=read&newsid=157

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-04-21 20:27:42 GMT)
--------------------------------------------------

(Според мен въпросът е лесен, така че ако някой друг колега потвърди мнението ми ще променя нивото)
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3mp3 плеър
Vladimir Shapovalov
5mp3 плеЙър
Rosica Dimitrova


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
mp3 player
mp3 плеър


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-04-21 20:23:23 GMT)
--------------------------------------------------

Музикално сако представи германската компания \"Инфинеон\" съвместно със стилиста Рознер. Дрешката е ушита от висококачествен италиански памучен плат и включва MP3 плеър и мобифон, свързан със система Bluetooth.

http://www.standartnews.com/archive/2005/03/14/future/

Mobiblue DAH-220: авто касетофон -> mp3 плеър!
Не, това не е касета за свързване на външно музикално устройство...

http://www.hicomm.bg/index.php?content=read&newsid=157

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-04-21 20:27:42 GMT)
--------------------------------------------------

(Според мен въпросът е лесен, така че ако някой друг колега потвърди мнението ми ще променя нивото)

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev
6 mins
  -> благодаря :)

neutral  Rosica Dimitrova: Izobsto ne e lesen vyprosyt!
14 mins
  -> хм, мисля, че не изисква някакви специализирани познания

agree  Antonina Zaitseva: И аз мисля, че въпросът е лесен.
17 mins
  -> благодаря, Антонина! Смених нивото...

agree  Maya.P
3 days 19 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
mp3 player
mp3 плеЙър


Explanation:
аз съм за плеЙър, с Й, а може и направо на английски да си остане...

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2005-04-21 20:36:27 GMT)
--------------------------------------------------

все пак от play идва, плей-вам (разг.)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 12 mins (2005-04-21 21:29:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mobilebulgaria.com/mp3_players/view.php?id=11

http://www.comexgroup.com/multimedia/_mp3-players/pine_sm200...

http://www.monitor.bg/article?sid=&aid=36534&eid=330

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 16 mins (2005-04-21 21:32:55 GMT)
--------------------------------------------------

moje bi nai-dobre e da ostane na anglijski. mp3 player!

Rosica Dimitrova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search