HOLD switch

Bulgarian translation: buton za standby rejim

20:40 Apr 21, 2005
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Music
English term or phrase: HOLD switch
on a MP3 player
TransGlobe
Bulgaria
Bulgarian translation:buton za standby rejim
Explanation:
switch e iasno, 4e ste e buton,
hold na edna stranica go namerih kato "zakliu4vane"
(MP3 player ... дгЭЪжШп ЭР СгвЮЭШвХ) HOLD/REC/PLAY slide switch (·РЪЫозТРЭХ/... www.daisytechbg.com/mp3.html - 20k - Supplemental)
na men mi zvu4i pove4e kato "Standby", rejim na gotovnost.
Selected response from:

Rosica Dimitrova
Bulgaria
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ключ за блокиране/предпазен ключ
Boyan Brezinsky
4ключ "спиране"/"задържане"/"фиксиране"
klyunchev
3бутон за пауза
Atanaska Ivanova-Massart
3ключ за задържане
petya yakova
3buton za standby rejim
Rosica Dimitrova


Discussion entries: 5





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hold switch
buton za standby rejim


Explanation:
switch e iasno, 4e ste e buton,
hold na edna stranica go namerih kato "zakliu4vane"
(MP3 player ... дгЭЪжШп ЭР СгвЮЭШвХ) HOLD/REC/PLAY slide switch (·РЪЫозТРЭХ/... www.daisytechbg.com/mp3.html - 20k - Supplemental)
na men mi zvu4i pove4e kato "Standby", rejim na gotovnost.

Rosica Dimitrova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: заключване звучи много добре
11 mins

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hold switch
ключ "спиране"/"задържане"/"фиксиране"


Explanation:
Упътване за iPod: Press and hold the play button to turn off the iPod. Engage its Hold switch so it won't turn on.

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2005-04-21 21:18:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://playlistmag.com/help/2004/09/ipodbatt123/index.php

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2005-04-21 21:27:45 GMT)
--------------------------------------------------

Пише: so it won\'t turn on, което значи \"за да НЕ се включи\" (става дума за iPod).

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2005-04-21 21:29:00 GMT)
--------------------------------------------------

Бутон обикновено е key/button. Switch е ключ/превключвател и т. н.

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Rosica Dimitrova: tuk pishe, natisni Hold switch, za da go pusnesh, zasto spirane, zadyrjane, fiksirane? spiraneto e OFF
4 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hold switch
ключ за задържане


Explanation:
ключ/бутон/превключвател за стенд-бай.В някои случаи суич би могло да се използува и без превод директно от английски,знаеш че много термини навлязоха в българския и особено в компютърния език.

petya yakova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hold switch
бутон за пауза


Explanation:
не знам дали се връзва с текста, само предложение.

Atanaska Ivanova-Massart
Luxembourg
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

1 day 14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hold switch
ключ за блокиране/предпазен ключ


Explanation:
Пред себе си гледам едно преносимо радио. То има ключ (не бутон) HOLD. Когато този ключ е в положение ON, натискане на който и да е от многобройните други бутони няма никакъв ефект. Идеята е същата като при заключването на GSM-апаратите - ако носиш уреда в джоб или в раница например, да не си промениш настройките при случайно изместване и натискане на бутон.
И между другото, това целенасочено не е бутон, а е ключ - точно за да не може да се натисне той самият по погрешка, при което да промени режима.
А Standby няма нищо общо в случая.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search