air brick

Bulgarian translation: решетъчна тухла

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:air brick
Bulgarian translation:решетъчна тухла
Entered by: Denis Shepelev

06:05 Nov 12, 2015
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: air brick
Never block air bricks.
Silvina Gospodinova
United Kingdom
решетъчна тухла
Explanation:
http://montana.all.biz/tuhla-nf-g26294#.VkRS0r_HQnk
Selected response from:

Denis Shepelev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
51. куха тухла; 2.=air-dried brick = кирпич, сурова тухла (сушена на въздух)
Andrei Vrabtchev
4вентилационна тухла
Ekaterina Kroumova
4розетка; вентилационен отвор; предпазна решетка
Christo Metschkaroff
4решетъчна тухла
Denis Shepelev


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
1. куха тухла; 2.=air-dried brick = кирпич, сурова тухла (сушена на въздух)


Explanation:
Англ.-бълг. политехн. речник

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 135

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
розетка; вентилационен отвор; предпазна решетка


Explanation:
Розетка; вентилационен отвор; предпазна решетка - по димоотвод, комин


    Reference: http://www.travisperkins.co.uk/Manthorpe-Combination-Airbric...
Christo Metschkaroff
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
решетъчна тухла


Explanation:
http://montana.all.biz/tuhla-nf-g26294#.VkRS0r_HQnk

Denis Shepelev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Благодаря!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
вентилационна тухла


Explanation:
Като гледам картинките, те са по-скоро фасадни и декоративни и прикриват вентилационен отвор.

Ekaterina Kroumova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Christo Metschkaroff: А бе все ми се струва, че "вентилационна тухла" е "дървено желязо" -... ;-) За "... фасадни и декоративни, ... прикриващи..." - бива. Ама ... ;-)
9 hrs
  -> Е, чак пък. Това си е една от формите в словообразуването, само че не помня как се казваше (да питаме професора :)). По аналогия с вентилационната шахта - а не че самата тухла извършва вентилация. Впрочем в нета има вентилационни керемиди.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search