line running signal

Bulgarian translation: сигнал „работи“

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:line running signal
Bulgarian translation:сигнал „работи“
Entered by: Stoyan Stoyanov

15:28 Jun 19, 2013
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: line running signal
The standard NWP series is supplied with a 3 meter flying lead, for machine control/power supply. This arrangement allows the customer to integrate the machine with the parent machines’ line running signal. The air line pressure is fitted to 6mm barb fitting.
Stoyan Stoyanov
Bulgaria
сигнал „работи“
Explanation:
Струва ми се, че трябва да се чете като LINE RUNNING signal – демек, сигнал „Линията работи“.

Понеже тук явно става дума за някакъв допълнителен модул към ролна машина, това е сигналът, който „разрешава“ на модула да работи: ако прекъсне, значи основната машина е спряла и модулът също спира автоматично.

А защо line – ами защото ролните печатни машини най-често не са само за печат, а представляват цели производствени линии, в които освен печатния (основния) модул могат да бъдат добавени и такива за лакиране, сушене, номериране, щанцоване, сгъване и още куп различни операции, така че на изхода да излезе направо краен продукт (или с минимална необходимост от отделни довършителни операции).

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2013-06-26 16:12:12 GMT)
--------------------------------------------------

На допълнителния въпрос: не мога да си представя какво би означавало „линеен“ в този случай.
Selected response from:

invguy
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1сигнал „работи“
invguy
2текущия сигнал по линията
Dimitar Dimitrov


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
текущия сигнал по линията


Explanation:
Може би нещо такова...

Dimitar Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
сигнал „работи“


Explanation:
Струва ми се, че трябва да се чете като LINE RUNNING signal – демек, сигнал „Линията работи“.

Понеже тук явно става дума за някакъв допълнителен модул към ролна машина, това е сигналът, който „разрешава“ на модула да работи: ако прекъсне, значи основната машина е спряла и модулът също спира автоматично.

А защо line – ами защото ролните печатни машини най-често не са само за печат, а представляват цели производствени линии, в които освен печатния (основния) модул могат да бъдат добавени и такива за лакиране, сушене, номериране, щанцоване, сгъване и още куп различни операции, така че на изхода да излезе направо краен продукт (или с минимална необходимост от отделни довършителни операции).

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2013-06-26 16:12:12 GMT)
--------------------------------------------------

На допълнителния въпрос: не мога да си представя какво би означавало „линеен“ в този случай.

invguy
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Line не може ли да е линеен?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Klyunchev
2 days 12 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search