lay flat

Bulgarian translation: сгъвка под прав ъгъл

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lay flat
Bulgarian translation:сгъвка под прав ъгъл
Entered by: Pavel Tsvetkov

18:37 Aug 8, 2015
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / copier/printer
English term or phrase: lay flat
A wide variety of finishing options include hole punching, stacking, interposing, stapling, folding, booklet making, squarefold trimming, tape binding, and lay flats
–––––––––––––––––––––––––––
Тук е показано нагледно: https://www.mypublisher.com/photobooks/layflatpages

Ясно какво е, въпросът е как се казва на български?
Pavel Tsvetkov
Bulgaria
сгъвка под прав ъгъл
Explanation:
http://www.adcom.bg/produkti/digitalni-presi/xerox-770-detai...
Обхвата на приложенията се разширява значително от довършителните опции към Xerox® 770, които могат да се правят инлайн. Изработване на висококачествени приложения, включително: обрязани и подвързани брошури, каталози, перфорирани документи, сгъвки под прав ъгъл на по-дебели книги и ръководства, трикратно сгънати брошури, променливи картички за печат, пряка пощенска реклама, специални фото продукти и др.
Selected response from:

Kalinka Hristova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4плосък фотоалбум
Yavor Dimitrov
4сгъвка под прав ъгъл
Kalinka Hristova


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
сгъвка под прав ъгъл


Explanation:
http://www.adcom.bg/produkti/digitalni-presi/xerox-770-detai...
Обхвата на приложенията се разширява значително от довършителните опции към Xerox® 770, които могат да се правят инлайн. Изработване на висококачествени приложения, включително: обрязани и подвързани брошури, каталози, перфорирани документи, сгъвки под прав ъгъл на по-дебели книги и ръководства, трикратно сгънати брошури, променливи картички за печат, пряка пощенска реклама, специални фото продукти и др.

Kalinka Hristova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря!

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
плосък фотоалбум


Explanation:
Поне така ги наричат в \\\"Канон\\\". :)

Моля сравнете:
Плоските фотоалбуми са високо ценени на пазара на качествени албуми, тъй като дават възможност за професионално изглеждащ панорамен изглед с едно изображение на две страници.

Lay-flat photo books are highly regarded in the premium photo book market, allowing for a professional looking two-page, single-image panoramic spread.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-08-08 19:38:57 GMT)
--------------------------------------------------

В случая --> плоско подвързвани печатни материали.


    Reference: http://www.canon.bg/for_work/business-products/production-pr...
Yavor Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search