coveralls

Bulgarian translation: работен гащеризон (работен комбинезон)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:coveralls
Bulgarian translation:работен гащеризон (работен комбинезон)
Entered by: Kalinka Hristova

08:52 Feb 16, 2013
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Safety
English term or phrase: coveralls
От текст, в който се изброяват лични предпазни средства
Silvina Gospodinova
United Kingdom
работнически гащеризон
Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q=coveralls&rlz=1W1GGNI_e...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2013-02-16 09:07:30 GMT)
--------------------------------------------------

Имах предвид "работен", макар че и с работнически се среща. (http://www.google.com/search?hl=en&q=работен комбинизон&rlz=...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2013-02-16 09:08:58 GMT)
--------------------------------------------------

За да се различи от този с презрамките, може да се уточни и че става дума за цял гащеризон.
Selected response from:

Kalinka Hristova
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3работнически гащеризон
Kalinka Hristova
5работен гащеризон, с качулка, покриващ максимално тялото
Krasimira Georgieva


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
работнически гащеризон


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=en&q=coveralls&rlz=1W1GGNI_e...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2013-02-16 09:07:30 GMT)
--------------------------------------------------

Имах предвид "работен", макар че и с работнически се среща. (http://www.google.com/search?hl=en&q=работен комбинизон&rlz=...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2013-02-16 09:08:58 GMT)
--------------------------------------------------

За да се различи от този с презрамките, може да се уточни и че става дума за цял гащеризон.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&q=coveralls&rlz=1W1GGNI_e...
Kalinka Hristova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitar Dimitrov: Комбинезони. Да.
50 mins
  -> Благодаря. Мислех си дали да не го пусна с "комбинезони", но ми се струва по-остаряло и намерих повече референции за "гащеризони".

agree  Albena Simeonova: Мисля, че се казва "работен"
1 hr
  -> Благодаря, Албенче. И аз имах предвид "работен" :)

agree  emsanchez (X)
1 day 26 mins
  -> Благодаря.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
работен гащеризон, с качулка, покриващ максимално тялото


Explanation:
http://www.wickes.co.uk/workwear/bibs-and-braces overalls/ic...

Krasimira Georgieva
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Bulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search