pitch angel

Bulgarian translation: тангаж (ъгъл)

14:33 Feb 26, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Science (general)
English term or phrase: pitch angel
tova
slavist
Bulgarian translation:тангаж (ъгъл)
Explanation:
Да не би да става въпрос за angle?

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-02-26 14:47:47 GMT)
--------------------------------------------------

ъгъл на наклон/падане
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3тангаж (ъгъл)
Vladimir Shapovalov
5????
Irena Alexieva


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
????


Explanation:
А малко контекст дали ще може да дадете?

Irena Alexieva
Cyprus
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Boyan Brezinsky: "tova" не е ли достатъчно :) ?
36 mins

neutral  Empty Whiskey Glass: Аз бих добавил, че е предостатъчно. Явно не сте свикнали с обема на контекста, предлаган от славист. Справка - минали въпроси :)
1 hr

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
тангаж (ъгъл)


Explanation:
Да не би да става въпрос за angle?

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-02-26 14:47:47 GMT)
--------------------------------------------------

ъгъл на наклон/падане

Vladimir Shapovalov
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: Или евентуално ъгъл на атака - съдейки по предишния въпрос за акселерометъра, става дума я за делтаплан, я за самолет.
26 mins
  -> благодаря

agree  Empty Whiskey Glass: Ако е pitch angel ще да е някое ангелче, което се разхожда по футболния терен :)
54 mins
  -> :o)

agree  Peter Skipp: Тангаж е маневрата; pitch angle е ъгъл на атака. За ъгъл на атака в авиацията е правилен терминът "алфа" (alpha). В широкия политехнически смисъл биха говорили за "стъпка" -- на витло, на нож (от фреза) и др. постъпателни детайли с настройване на ъгъла.
10 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search