scientific officer

Bulgarian translation: научен сътрудник/директор научна дейност

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:scientific officer
Bulgarian translation:научен сътрудник/директор научна дейност
Entered by: Pavel Tsvetkov

21:46 Jan 24, 2019
English to Bulgarian translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: scientific officer
Как се превежда "scientific officer" на български? Превод като "научен служител" не звучи добре и омаловажава значението на тази работна позиция. Има ли друг превод?
merhar
Bulgaria
Научен сътрудник/Директор "Научна дейност"
Explanation:
Дайте повече контекст. Преводът зависи от контекста.
Selected response from:

Zhivka Kirilova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря! Изпращам повече информация в този контекст.
В конкретния случаи става въпрос за работна позиция към университет и по-специално специализирана лаборатория или център в рамките на този университет. Позицията включва следните задължения:
• Администриране и ръководене на персонала на лабораторията или центъра
• Научна дейност
• Преподавателска дейност – водене на лекции и упражнения, обучение и ръководство на студенти в областта, в която лабораторията е специализирана.

3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Научен сътрудник/Директор "Научна дейност"
Zhivka Kirilova
5криминалист
emily
4научен ръководител
Emilia Delibasheva
4научен сътрудник
Yavor Dimitrov


Discussion entries: 2





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
научен сътрудник


Explanation:
научен сътрудник

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Научен сътрудник/Директор "Научна дейност"


Explanation:
Дайте повече контекст. Преводът зависи от контекста.

Zhivka Kirilova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Благодаря! Изпращам повече информация в този контекст.
В конкретния случаи става въпрос за работна позиция към университет и по-специално специализирана лаборатория или център в рамките на този университет. Позицията включва следните задължения:
• Администриране и ръководене на персонала на лабораторията или центъра
• Научна дейност
• Преподавателска дейност – водене на лекции и упражнения, обучение и ръководство на студенти в областта, в която лабораторията е специализирана.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lk_kovachev
11 hrs
  -> Благодаря

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
научен ръководител


Explanation:
научен ръководител

Emilia Delibasheva
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
криминалист


Explanation:
криминалист


    https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/scientific-officer
emily
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search