S2 starters for low voltage applications and low-wattage high voltage applicatio

Bulgarian translation: S2 стартери за ниско напрежение и за високо напрежение с малка мощност

15:33 Nov 16, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Science (general)
English term or phrase: S2 starters for low voltage applications and low-wattage high voltage applicatio
Текстът се отнася за приложението на този тип стартери. Благодаря ви.
alxsl
Bulgarian translation:S2 стартери за ниско напрежение и за високо напрежение с малка мощност
Explanation:
588. БДС 7505-69 Лампи луминесцентни с ниско налягане. Стартери. Технически изисквания за изпитване


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 49 mins (2004-11-16 21:23:22 GMT)
--------------------------------------------------

334. БДС 4004-84 Апарати комутационни за ниско напрежение
447. БДС 5756-77 Електродвигатели с малка мощност
374. БДС 4950-79 Табла разпределителни за ниско напрежение за градски трансформаторни постове с мощност от 160 до 630 /kVA/


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 43 mins (2004-11-17 13:16:53 GMT)
--------------------------------------------------

... с малка мощност като с единично, така и с последователно свързване :

Лампи
... 2.2. Видове схеми. Паралелно свързване на две луминесцентни лампи. фиг.2. ...
members.tripod.com/~sesai/lamp.htm

СХЕМЫ ПОДКЛЮЧЕНИЯ ЛЮМИНЕСЦЕНТНЫХ ЛАМП OSRAM. ...
www.lampa28.ru/articles/c_lamp_lum_line_sch.htm
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1S2 стартери за ниско напрежение и за високо напрежение с малка мощност
Ludwig Chekhovtsov
3S2 стартери за нисковолтово приложение и нисковатово високоволтово приложение
shabda


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s2 starters for low voltage applications and low-wattage high voltage applicatio
S2 стартери за нисковолтово приложение и нисковатово високоволтово приложение


Explanation:
...

shabda
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
s2 starters for low voltage applications and low-wattage high voltage applicatio
S2 стартери за ниско напрежение и за високо напрежение с малка мощност


Explanation:
588. БДС 7505-69 Лампи луминесцентни с ниско налягане. Стартери. Технически изисквания за изпитване


--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 49 mins (2004-11-16 21:23:22 GMT)
--------------------------------------------------

334. БДС 4004-84 Апарати комутационни за ниско напрежение
447. БДС 5756-77 Електродвигатели с малка мощност
374. БДС 4950-79 Табла разпределителни за ниско напрежение за градски трансформаторни постове с мощност от 160 до 630 /kVA/


--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 43 mins (2004-11-17 13:16:53 GMT)
--------------------------------------------------

... с малка мощност като с единично, така и с последователно свързване :

Лампи
... 2.2. Видове схеми. Паралелно свързване на две луминесцентни лампи. фиг.2. ...
members.tripod.com/~sesai/lamp.htm

СХЕМЫ ПОДКЛЮЧЕНИЯ ЛЮМИНЕСЦЕНТНЫХ ЛАМП OSRAM. ...
www.lampa28.ru/articles/c_lamp_lum_line_sch.htm

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: Но все пак не е зле в текста да се уточни дали не са например "стартери тип S2" - т. е. това S2 някакъв стандарт ли е, клас ли е, търговска марка ли е.
39 mins
  -> Благодаря ! Например, "Стартери S2 за ..."




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search