sustainability ladder

Bulgarian translation: стълбица на устойчивостта

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sustainability ladder
Bulgarian translation:стълбица на устойчивостта
Entered by: tihomir

07:04 May 6, 2015
English to Bulgarian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / sustainable development
English term or phrase: sustainability ladder
няма контекст. Терминът е от документи на ЕК.
tihomir
Iceland
стълбица на устойчивостта
Explanation:
Точно такава конструкция не съм срещала в документи на ЕК, но те много обичат концепции от типа на pillars, ladders, benchmarks, scoreboards. Просто го превеждате едно към едно и това е.
Selected response from:

Ekaterina Kroumova
Grading comment
Tака мислех и аз от началото, но исках да проверя дали няма специален термин. Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1стълбица на устойчивостта
Ekaterina Kroumova
3средство за постигане на устойчивост
Yavor Dimitrov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
стълбица на устойчивостта


Explanation:
Точно такава конструкция не съм срещала в документи на ЕК, но те много обичат концепции от типа на pillars, ladders, benchmarks, scoreboards. Просто го превеждате едно към едно и това е.

Ekaterina Kroumova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Tака мислех и аз от началото, но исках да проверя дали няма специален термин. Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitar Dimitrov: Абе - харесва ми... Нищо че е малко чудновато! :-) || :-)
4 hrs
  -> Do you speak Eurlish ;)? Мерси :).

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
средство за постигане на устойчивост


Explanation:
Напълно сеъм съгласен с Катя, но все пак реших да направя друга интерпретация на въпросната конструкция.

Давам ниско ниво на увереност, защото без повече контекст е трудно да се прецени, но в подобни ситуации ladder може да се преведе и като "средство за постигане на..."

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search