hooking

Bulgarian translation: дърпане със стик(а)

12:12 Apr 4, 2010
English to Bulgarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / hockey
English term or phrase: hooking
Here's what I have found about it: "But hockey players have been holding, hooking and pitch-forking each other since the ..." and "Tripping (with the stick or knee); Holding (with stick or hands); Hooking (with stick);"
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:дърпане със стик(а)
Explanation:
По-скоро става дума за дърпане на противниковия играч с хокейния стик, като по този начин се забавя скоростта/атаката.

Сравнете:
tripping - препъване (със стик или коляно)
holding - задържане (със стик или ръка/ръце)
pitch-forking - мушкане (със стик)

На линка по-долу ще видите снимка на рефер/съдия по кокей на лед, който показва, че е извършено нарушение "хукинг" (дърпане).

Знаете как е със спортните термини -- обикновено се запазват. Например терминът "айсинг" и редица други.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2010-04-05 05:34:29 GMT)
--------------------------------------------------

Продължавам да си мисля, че докато holding е задържане и "хващане" на противника със стика, hooking е дърпане и "закачане" като с кука.
Selected response from:

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4дърпане със стик(а)
Yavor Dimitrov
4 +1задържане/препречване (на съперника) със стика
natasha stoyanova


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
задържане/препречване (на съперника) със стика


Explanation:
за да го задържи/забави
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&newwindow=1&safe=off&...
http://en.wikipedia.org/wiki/Hooking_(ice_hockey)

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Мерси, Наташа.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slaveya Dimitrova: И Мултитран казва така :-))
8 hrs
  -> Благодаря

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
дърпане със стик(а)


Explanation:
По-скоро става дума за дърпане на противниковия играч с хокейния стик, като по този начин се забавя скоростта/атаката.

Сравнете:
tripping - препъване (със стик или коляно)
holding - задържане (със стик или ръка/ръце)
pitch-forking - мушкане (със стик)

На линка по-долу ще видите снимка на рефер/съдия по кокей на лед, който показва, че е извършено нарушение "хукинг" (дърпане).

Знаете как е със спортните термини -- обикновено се запазват. Например терминът "айсинг" и редица други.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2010-04-05 05:34:29 GMT)
--------------------------------------------------

Продължавам да си мисля, че докато holding е задържане и "хващане" на противника със стика, hooking е дърпане и "закачане" като с кука.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hooking.png
Yavor Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Thanks!
Notes to answerer
Asker: Благодаря.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zdravka Nikolova
14 hrs
  -> Благодаря!

agree  Yavor Popov
1 day 11 hrs
  -> Благодаря!

agree  Tatiana Dimitrova
1 day 12 hrs
  -> Благодаря!

agree  Andrei Vrabtchev
3 days 18 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search