The sacks are juiced.

Bulgarian translation: базите са подсигурени

19:00 Feb 5, 2013
English to Bulgarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / бейзбол
English term or phrase: The sacks are juiced.
Bases loaded. The sacks are juiced.

Отново същата тренировка на шестгодишни, при която треноьорът подава топка по ред.
wordsbuster
Bulgarian translation:базите са подсигурени
Explanation:
Още едно предложение. :)

Не ми хрумва друго решение.

juiced up --> backed up, gingered up, pepped up

Предполагам, че шестгодишните ще кажат нещо от рода "базите са сигурация", "базите са наши" или нещо подобно.

В мрежата намирам доста попадения за "подисгурявам база / подсигурена база".
Selected response from:

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Grading comment
благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4базите са подсигурени
Yavor Dimitrov
4базите са заети ["чувалите са фиркани"]
Dimitar Dimitrov


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the sacks are juiced.
базите са заети ["чувалите са фиркани"]


Explanation:
Синоним. Bag и sack са синоними на base (база), а bases loaded и bases juiced значи едно и също. Виж линковете.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2013-02-05 19:48:51 GMT)
--------------------------------------------------

Е - "чувалите са фиркани" ми се струва точно на място за в устата на шестгодишно хлапе, което се прави на macho... :-)


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Glossary_of_baseball_%28S%29
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Glossary_of_baseball_%28B%29#ba...
Dimitar Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: да, благодаря, това че са синоними - да, но за sacks are juiced намирам само нецензурни варианти, а пък става дума за деца ...


2 days 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the sacks are juiced.
базите са подсигурени


Explanation:
Още едно предложение. :)

Не ми хрумва друго решение.

juiced up --> backed up, gingered up, pepped up

Предполагам, че шестгодишните ще кажат нещо от рода "базите са сигурация", "базите са наши" или нещо подобно.

В мрежата намирам доста попадения за "подисгурявам база / подсигурена база".

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
благодаря!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search