hospitality box

Bulgarian translation: ложа за (ВИП) гости

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hospitality box
Bulgarian translation:ложа за (ВИП) гости
Entered by: Silvina Gospodinova

21:41 May 6, 2014
English to Bulgarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: hospitality box
The football stadium has nearly 30 hospitality boxes.
Silvina Gospodinova
United Kingdom
ложа за (ВИП) гости
Explanation:
-
Selected response from:

Bela Vasileva
United Kingdom
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ложа за (ВИП) гости
Bela Vasileva
4ВИП салон
Tanya Doneva
3сепаре (на стадион)
Ekaterina Kroumova


Discussion entries: 5





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
сепаре (на стадион)


Explanation:
Съдейки по картинките: https://www.google.bg/search?q=hospitality boxes stadium&cli...

--------------------------------------------------
Note added at 8 минути (2014-05-06 21:49:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://7plus7.net/2014/04/30/левски-и-цска-могат-да-бленуват...

ВИП сепарета: http://www.sportal.bg/statistics_stadion_details.php?champ=2...

Ekaterina Kroumova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: Според мен става дума за "вътрешна зала", както е във втория линк. Сепаретата и т. н. са част от нея според линка: "Над един от секторите ще има трибуна с вътрешна зала, пълна със сепарета, маси и ВИП зони." Най-вероятно няма български термин (засега).
22 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ложа за (ВИП) гости


Explanation:
-


    Reference: http://uk.ask.com/question/what-is-hospitality-boxes
    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?l1=1&l2=2&s=hospitality+box
Bela Vasileva
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Dimitrov
8 hrs
  -> Thanks!

agree  bundevski: точно така
16 hrs
  -> thanks!

neutral  Ivan Klyunchev: Ложи според мен са самите места на стадиона, а тук става дума за отделни помещения, от които може да се гледа, както е според първия линк. По липса на място – линк за ложи горе.
22 hrs

agree  Georgi Petrov
1 day 11 hrs
  -> Thanks!

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ВИП салон


Explanation:
При всички положения е затворено помещение, а не ложа или сепаре навън - за справка - линкът с изображения в Гугъл.
https://www.google.bg/search?q=hospitality box&client=firefo...

Example sentence(s):
  • На 19.11.2012 година от 18:30 ч. във ВИП салона на стадион "Лазур" ще се проведе среща на привържениците на Черноморец Бургас.
  • "Бил съм много пъти във ВИП салони на стадион "Сантяго Бернабеу", там има много такива на различни нива - разказва Данаилов.

    Reference: http://www.beroe.eu/article/28032012_1
    Reference: http://m.trud.bg/Article.aspx?Id=2520381
Tanya Doneva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search