wingman

Bulgarian translation: втори пилот

16:46 Nov 30, 2019
English to Bulgarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Races
English term or phrase: wingman
Разбрах какво е, но има ли дума в български?
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:втори пилот
Explanation:
В контекста на Ф1 бих го превел така.
Обикновено единият от двамата пилоти в тимовете е водещият и тимът го подпомага с предимство да постигне по-добро индивидуално класиране. Вторият пилот има за задача по-скоро да подпомага (при възможност) водещия по време на състезание, както и чрез собствените си класирания да трупа точки за класацията на конструкторите/отборите.
Selected response from:

invguy
Bulgaria
Grading comment
Благодаря за обяснението.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4втори пилот
invguy
3Помощник
Inna Ivanova


Discussion entries: 2





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wigman
Помощник


Explanation:
Намерих го като " помощник".


    https://clubs1.bg/news/v-b-v-m-45047/
Inna Ivanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря.


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wigman
втори пилот


Explanation:
В контекста на Ф1 бих го превел така.
Обикновено единият от двамата пилоти в тимовете е водещият и тимът го подпомага с предимство да постигне по-добро индивидуално класиране. Вторият пилот има за задача по-скоро да подпомага (при възможност) водещия по време на състезание, както и чрез собствените си класирания да трупа точки за класацията на конструкторите/отборите.

invguy
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря за обяснението.
Notes to answerer
Asker: Благодаря! И аз си мислех за втори пилот.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search