closed-loop system

Bulgarian translation: затворен цикъл на производство

03:38 Aug 30, 2012
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: closed-loop system
Става въпрос за производствения процес на лиосел - влакно, извлечено от дървесна целулоза.

Lyocell uses a closed-loop system of production, whereby solvents and emissions are recovered or decomposed.

Чудя се дали има специфичен термин, който да се използва?
BoryanaNick
Bulgarian translation:затворен цикъл на производство
Explanation:
Това е терминът, който се използва в производството - означава, че всички отпадъци, отпадъчни води и други вредности се оползотворяват като се връщат обратно в производствения цикъл. Има много примери в интернет, в различни области на производството.
Selected response from:

Maria Dimitrova
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2затворен цикъл на производство
Maria Dimitrova
4затворена система на производство
Kalinka_909


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
затворен цикъл на производство


Explanation:
Това е терминът, който се използва в производството - означава, че всички отпадъци, отпадъчни води и други вредности се оползотворяват като се връщат обратно в производствения цикъл. Има много примери в интернет, в различни области на производството.


    Reference: http://www.ameta.bg/?p=factory
    Reference: http://www.nedjin.com/bg/%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%8...
Maria Dimitrova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: Точно. Терминът не е специфичен само за текстилната промишленост, а се използва за всякакви производствени процеси.
4 days

agree  Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
4 days

40 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
затворена система на производство


Explanation:
System of recycling industrial output into new product. An environmentally friendly production system in which any industrial output is capable of being recycled to create another product.

Kalinka_909
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search