longuette

Bulgarian translation: чорапогащи тип \"лонгет\"

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:longuette
Bulgarian translation:чорапогащи тип \"лонгет\"
Entered by: etale

16:04 Aug 29, 2016
English to Bulgarian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / мода-тъкани
English term or phrase: longuette
Думата е френска, но текстът е английски и описва модните тенденции в областта на дамските чорапи и чорапогащи. Ето така изглеждат:

http://www.imgrum.net/media/1082583005623293759_1572440836
etale
чорапогащник тип "лонгет"
Explanation:
Още едно предложение. :) Не откривам еквивалент на български.
Selected response from:

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Чорапогащи, имитиращи дълги чорапи
larkspur
3 +1чорапогащник тип "лонгет"
Yavor Dimitrov
2мотив
Kalinka Hristova
Summary of reference entries provided
Boryana Bobcheva

Discussion entries: 11





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
мотив


Explanation:
Най-доброто, което ми идва на ум в момента е "мотив". Вижте например тук: http://belioonline.com/figuralen-chorapogashtnik-g06

Kalinka Hristova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  larkspur: От същия сайт, но друг продукт: "Фигурален чорапогащник, имитиращ чорапи" - http://belioonline.com/figuralen-chorapogashtnik-imitirasht-... - явно си нямаме еквивалент
2 hrs
  -> Да, но въпросът е за конкретен елемент и подобно описание в случая не се връзва.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
чорапогащник тип "лонгет"


Explanation:
Още едно предложение. :) Не откривам еквивалент на български.

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Благодаря

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  larkspur
1 day 14 hrs
  -> Благодаря, larkspur! :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Чорапогащи, имитиращи дълги чорапи


Explanation:
Предложението ми е описателно и въобще не претендирам да звучи добре като вариант за превод, но по този начин искам да наблегна, че longuette явно се отнася за този тип чорапогащи като цяло, а не конкретно за мотивчето над линията на "чорапа". От повечко разгледани снимки става ясно, че има такива чорапогащи и без никакви фигурки, само имитацията на чорап (може дебелината на двете части да се различава също, имах такъв, но не съм знаела как се казва :-) ) - "longuette-effect tights with funny patterns" - patterns са "мотив"-четата на Калинка, а longuette-effect tights е цялото - така го разбирам аз!


    Reference: http://www.calin.gr/en/news/calzedonia-en/longuette-effect-t...
larkspur
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christo Metschkaroff
14 hrs
  -> thanks!




Reference comments


2 days 6 hrs
Reference

Reference information:
Фигурален чорапогащник/ Фигурален имитиращ чорапогащник, съответно чорапогащи


    Reference: http://belioonline.com/figuralni-chorapogashti-chorapogashni...
Boryana Bobcheva
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
neutral  Christo Metschkaroff: "Чорапогащник" не е "чорапогащи" - мааалкая разница ест... ;-)
1 day 10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search