plug-in (hybrid car)

Bulgarian translation: хибриден (електрически) автомобил с електрическо захранване

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plug-in (hybrid car)
Bulgarian translation:хибриден (електрически) автомобил с електрическо захранване
Entered by: Krasimira Kalcheva

21:58 Nov 22, 2010
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Science - Transport / Transportation / Shipping / hybrid car
English term or phrase: plug-in (hybrid car)
City to test Toyota Pruis plug-in hybrid car.
Krasimira Kalcheva
United States
хибриден електрически автомобил
Explanation:
Намерих доста сайтове за Пирус и за електрическите автомобили изобщо. Даже на няколко места пише "зареждане от електрическата мрежа" или "с електрическо зареждане". Явно тези видове автомобиле се водят хибридни електрически автомобили или с електрическо зареждане.
Selected response from:

Radosveta Golden
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4хибриден автомобил с подзареждане от мрежата
lk_kovachev
4презареждащ се хибриден автомобил
Branimira Vezhdarova
4хибриден електрически автомобил
Radosveta Golden


Discussion entries: 4





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
хибриден автомобил с подзареждане от мрежата


Explanation:
В първата реф. се посочва, че моделът Prius PHV е със сменени батерии в сравнение със стандартния Prius (литиево йонни вместо металанхидридни). Този тип батерии могат да се подзареждат, за разлика от металанхидридните, при които има дефекта на паметта.


    Reference: http://www.handyautoguide.com/2010/04/2012-toyota-prius-plug...
    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=3&s=plug-in%20hybrid&sc=59...
lk_kovachev
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Skipp
7 mins
  -> Благодаря.

agree  Christo Metschkaroff
6 hrs
  -> Благодаря.

agree  Andrei Vrabtchev
16 hrs
  -> Благодаря.

agree  invguy: със *зареждане* от мрежата – сега ще пиша в дискусията горе
16 hrs
  -> Благодаря. Приемам бележката Ви. Но мисля, че трябва да бъде "дозареждане" - иначе защо се минава на литиево-йонни акумулатори?

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
хибриден електрически автомобил


Explanation:
Намерих доста сайтове за Пирус и за електрическите автомобили изобщо. Даже на няколко места пише "зареждане от електрическата мрежа" или "с електрическо зареждане". Явно тези видове автомобиле се водят хибридни електрически автомобили или с електрическо зареждане.

Example sentence(s):
  • http://www.tonchev.org/pathybridsolextra.pdf

    Reference: http://www.digital.bg/novini/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%...
    Reference: http://www.tonchev.org/pathybridsolextra.pdf
Radosveta Golden
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря за поясненията.


17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
презареждащ се хибриден автомобил


Explanation:
Предлагам този отговор единствено от гледна точка на благозвучие на български. Предложеният по-горе отговор "хибриден автомобил с подзареждане от мрежата" е напълно точен като смисъл.

Branimira Vezhdarova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search