onboard computer taxi card

Bulgarian translation: карта за такси с бордови компютър

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:onboard computer taxi card
Bulgarian translation:карта за такси с бордови компютър
Entered by: 4leavedClover

12:47 May 21, 2011
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / taxi
English term or phrase: onboard computer taxi card
http://www.ivw.nl/english/topics/taxi/onboard_computer/faq/
Благодаря предварително!
4leavedClover
Bulgaria
карта за такси с бордови компютър
Explanation:
Според мен onboard computer taxi означава такси с бордови компютър. Ако, разбира се, са спазени законите на английския език. Даденият в контекста сайт е нидерландски.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2011-05-21 20:12:41 GMT)
--------------------------------------------------

Според мен от тази предистория http://www.ivw.nl/english/Images/Report Conclusions Market C... е ясно, че става дума за такси с бордови компютър.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2011-05-22 11:47:39 GMT)
--------------------------------------------------

Доколкото знам от шофьори на ТИР, тахогарфът прави тахограма върху тахографска шайба. Има разлика с бордови компютър. Иначе има някой общи моменти.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day27 mins (2011-05-22 13:14:49 GMT)
--------------------------------------------------

Да, картите са за бордовия компютър. В първия линк на колегата има на нидерландски разни термини: Boordcomputerkaarten и т. н. Но тук въпросът е конкретно за onboard computer taxi card.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day32 mins (2011-05-22 13:20:37 GMT)
--------------------------------------------------

Дори да има дигитални тахографи, но те не са бордови компютър. Ако се каже тахографска карта, според мен ще се разбере (грешно), че картата е за тахограф, т. е. не е еднозначно.
Selected response from:

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Много благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3карта за такси с бордови компютър
Ivan Klyunchev
4карта за бордови компютър за таксита
Lada Petkova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
карта за бордови компютър за таксита


Explanation:


http://www.ivw.nl/english/Images/Presentation BCT RDW EN_tcm...

http://ec.europa.eu/enterprise/tris/pisa/app/search/index.cf...

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2011-05-22 11:25:27 GMT)
--------------------------------------------------

според мен става дума именно за тахографска карта - доколкото прегледах проучванията в раздел /development и /specifications... от същата страница, идеята на тези бордови компютри за таксита е да се контролира колко часа са в движение, колко км изминават, вкл. да имат връзка с агенцията по приходите на Холандия (Нидерландия); всъщност именно от http://www.ivw.nl/english/topics/taxi/onboard_computer/speci... е препратката към втория линк

Lada Petkova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ivan Klyunchev: Според мен това на английски би било taxi onboard computer card. От първия линк тук се вижда, че се одобряват таксита с бордови компютри, а не бордови компютри за таксита, каквито има във втория линк, но за които не става дума тук.
5 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
карта за такси с бордови компютър


Explanation:
Според мен onboard computer taxi означава такси с бордови компютър. Ако, разбира се, са спазени законите на английския език. Даденият в контекста сайт е нидерландски.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2011-05-21 20:12:41 GMT)
--------------------------------------------------

Според мен от тази предистория http://www.ivw.nl/english/Images/Report Conclusions Market C... е ясно, че става дума за такси с бордови компютър.

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2011-05-22 11:47:39 GMT)
--------------------------------------------------

Доколкото знам от шофьори на ТИР, тахогарфът прави тахограма върху тахографска шайба. Има разлика с бордови компютър. Иначе има някой общи моменти.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day27 mins (2011-05-22 13:14:49 GMT)
--------------------------------------------------

Да, картите са за бордовия компютър. В първия линк на колегата има на нидерландски разни термини: Boordcomputerkaarten и т. н. Но тук въпросът е конкретно за onboard computer taxi card.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day32 mins (2011-05-22 13:20:37 GMT)
--------------------------------------------------

Дори да има дигитални тахографи, но те не са бордови компютър. Ако се каже тахографска карта, според мен ще се разбере (грешно), че картата е за тахограф, т. е. не е еднозначно.

Ivan Klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Много благодаря!
Notes to answerer
Asker: Благодаря! Това може ли да бъде тахографска карта за такси?

Asker: Отново благодаря! Тахографската шайба е механичен тахограф, но има и дигитални.

Asker: Благодаря! И аз стигнах до този извод.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: съдейки по текста в дадения линк, по-скоро е платка за надграждане на компютъра на таксито - при карта в популярната й употреба не подхождат production и test
8 hrs
  -> Благодаря!

agree  Denis Shepelev
13 hrs
  -> Благодаря!

agree  Andrei Vrabtchev
12 days
  -> Благодаря!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search