vintage chart

Bulgarian translation: таблица/лѝста на винените реколти

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vintage chart
Bulgarian translation:таблица/лѝста на винените реколти
Entered by: Albena Simeonova

04:23 Jun 17, 2018
English to Bulgarian translations [PRO]
Marketing - Wine / Oenology / Viticulture
English term or phrase: vintage chart
Става въпрос за тези таблици:

https://253qv1sx4ey389p9wtpp9sj0-wpengine.netdna-ssl.com/wp-... ,

в които се показва нагледно дали едно вино става за пиене или не, от коя реколта и регион, сорт и т.н.
Kalinka Hristova
Bulgaria
таблица/лѝста на винените реколти
Explanation:
Ами то си е това, така можем и да го наречем, мисля :)
Selected response from:

Albena Simeonova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря, Албенче!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5таблица на реколтите
Teodora Stoyanova
4таблица/лѝста на винените реколти
Albena Simeonova
4Графика на (добрите) реколти
Emilia Delibasheva


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Графика на (добрите) реколти


Explanation:
"Vintage" e само "реколта" или "добра реколта".

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-06-17 05:49:22 GMT)
--------------------------------------------------

Или по-добре Списък на реколтите.

Emilia Delibasheva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
таблица/лѝста на винените реколти


Explanation:
Ами то си е това, така можем и да го наречем, мисля :)

Albena Simeonova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря, Албенче!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
таблица на реколтите


Explanation:
Не може да е нито графика, нито списък, защото това което виждам на документа е таблица. В легендата фигурират както добри, така и негодни за пиене вина. Така че не може да бъде таблица само на добрите реколти, а въобще на реколтите.

--------------------------------------------------
Note added at 6 часа (2018-06-17 11:07:35 GMT)
--------------------------------------------------

Под "негодни" имам предвид вината "in decline", които вече са загубили качествата си и може да са негодни за консумация.

Teodora Stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search